Shoebaloo opent Amsterdamse flagship store
- Food-en-retail
- 21 aug 2014 @ 14:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MerkenIntroductieWinkelen
- 21 aug 2014 @ 14:15
- Redactie Food en Retail
Op dezelfde plek waar schoenentempel Shoebaloo ooit begon - aan het Amsterdamse Koningsplein - wordt eind oktober de flagship store geopend. De schoenenwinkel zal - buiten de bestaande collecties -Celebration Editions gaan voeren in samenwerking met de meest high-end internationale merken voor zowel dames als heren.
Shoebaloo’s oprichter Hartog Streim heeft na 38 jaar, 7 filialen en een online store verder, het stokje vorig jaar overgedragen aan zijn oudste zoon, Marlon Streim. Jong, ambitieus en met veel passie runt hij nu het schoenen-imperium. Voor de flagship store kiest Streim ervoor om met interieurarchitect Roberto Meyer te werken, die tot nu toe het merendeel van alle Shoebaloo winkels onder handen heeft genomen. De flagship store blijft alle huidige merken voeren voor zowel dames als heren.
Celebration Editions
Speciaal voor de opening lanceert Shoebaloo een lijn Celebration Editions in samenwerking met 's werelds grootste modehuizen. Hiervoor is inkoper Martin van Klaveren er in geslaagd om door te dringen tot de designstudio’s van Jimmy Choo, Gianvito Rossi, Dolce & Gabbana, D-squared en Giuseppe Zanotti. De Celebration Editions zijn stuk voor stuk Shoebaloo-gecustomized, door gebruik van het herkenbare blauw. De collectie is voor zowel heren als dames exclusief verkrijgbaar in de nieuwe flagship store vanaf eind oktober 2014.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing