Vier webshops genomineerd voor Webshop 2014

Vier webshops genomineerd voor Webshop 2014
  • Food-en-retail
  • 20 aug 2014 @ 09:46
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsWebwinkel

De vier webshops die dit jaar gaan strijden om de award Logistieke Webshop van het Jaar 2014 zijn bekend. De genomineerde webshops: Coolblue.nl, Drukwerkdeal.nl, HelloFresh.nl en Vente-Exclusive.com. De jury, gecoördineerd door vereniging Logistiek management en onder voorzitterschap van Egbert Guis (TNO), heeft de afgelopen maanden de vier genoemde webshops geselecteerd uit alle aanmeldingen en de logistieke prestaties van deze webshops onderzocht.

Uit deze vier webshops kiest de jury over twee weken, op 3 september, de drie finalisten. De drie webshops presenteren zich tijdens het E-fulfilment Event Logistieke Webshop van het Jaar op 17 september in ’t Spant in Bussum. Na deze presentaties mogen de aanwezigen bij het event de drie finalisten vragen stellen, onder leiding van de dagvoorzitter Bart Beeks (CEVA Logistics, Logistiek Manager van het Jaar 2013). Daarna beslist de jury welke webshop zich Logistieke Webshop van het Jaar 2014 mag noemen. Meer informatie en aanmelden kan

Keynote sprekers
Naast de presentatie van de finalisten heeft het event een uitgebreid programma met keynote presentaties van eBay en Ingram Micro, presentaties met diverse case studies, een informatiemarkt en een ruime mogelijkheid om te netwerken. Deelname aan het event is gratis voor retailers, e-tailers en vLm-leden. Voor alle andere deelnemers zijn de kosten voor toegang 100 euro exclusief btw. Meer informatie en aanmelden kan via de site.

Derde keer De award “Logistieke Webshop van het Jaar” is een initiatief van vereniging Logistiek management, Simtrec en E-sharp. Dynalogic en EU-people vormen samen met Simtrec en E-sharp het stichtingsbestuur. De award is in 2011 in het leven geroepen om webshops te belonen die zich onderscheiden door een uitmuntende logistiek. De award wordt in 2014 voor de derde keer uitgereikt. Winnaar in 2013 was Futurumshop, in 2012 is de award toegekend aan Nespresso.


 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken