Vier webshops genomineerd voor Webshop 2014
- Food-en-retail
- 20 aug 2014 @ 09:46
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - AwardsWebwinkel
- 20 aug 2014 @ 09:46
- Redactie Food en Retail
De vier webshops die dit jaar gaan strijden om de award Logistieke Webshop van het Jaar 2014 zijn bekend. De genomineerde webshops: Coolblue.nl, Drukwerkdeal.nl, HelloFresh.nl en Vente-Exclusive.com. De jury, gecoördineerd door vereniging Logistiek management en onder voorzitterschap van Egbert Guis (TNO), heeft de afgelopen maanden de vier genoemde webshops geselecteerd uit alle aanmeldingen en de logistieke prestaties van deze webshops onderzocht.
Uit deze vier webshops kiest de jury over twee weken, op 3 september, de drie finalisten. De drie webshops presenteren zich tijdens het E-fulfilment Event Logistieke Webshop van het Jaar op 17 september in ’t Spant in Bussum. Na deze presentaties mogen de aanwezigen bij het event de drie finalisten vragen stellen, onder leiding van de dagvoorzitter Bart Beeks (CEVA Logistics, Logistiek Manager van het Jaar 2013). Daarna beslist de jury welke webshop zich Logistieke Webshop van het Jaar 2014 mag noemen. Meer informatie en aanmelden kan
Keynote sprekers
Naast de presentatie van de finalisten heeft het event een uitgebreid programma met keynote presentaties van eBay en Ingram Micro, presentaties met diverse case studies, een informatiemarkt en een ruime mogelijkheid om te netwerken. Deelname aan het event is gratis voor retailers, e-tailers en vLm-leden. Voor alle andere deelnemers zijn de kosten voor toegang 100 euro exclusief btw. Meer informatie en aanmelden kan via de site.
Derde keer De award “Logistieke Webshop van het Jaar” is een initiatief van vereniging Logistiek management, Simtrec en E-sharp. Dynalogic en EU-people vormen samen met Simtrec en E-sharp het stichtingsbestuur. De award is in 2011 in het leven geroepen om webshops te belonen die zich onderscheiden door een uitmuntende logistiek. De award wordt in 2014 voor de derde keer uitgereikt. Winnaar in 2013 was Futurumshop, in 2012 is de award toegekend aan Nespresso.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- HelloFresh.nl
- Vente-Exclusive.com.
- Logistieke Webshop van het Jaar
- 2014
- Drukwerkdeal.nl
- Nominaties
- Award Coolblue.nl
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing