Webprint.nl neemt Kaartwereld.nl over
- Food-en-retail
- 21 aug 2014 @ 10:17
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - KlantE-commerceWeb
- 21 aug 2014 @ 10:17
- Redactie Food en Retail
De overname van Kaartwereld.nl door Webprint.nl is afgerond. De klanten van Kaartwereld kunnen gewoon gebruik blijven maken van de website en de diensten die daarop worden aangeboden. Daarnaast kunnen klanten ook het aanbod gepersonaliseerde fotoartikelen dat Webprint aanbiedt bestellen.
John Glorie, algemeen directeur Webprint: ‘Kaartwereld is, na de recente overname van Posters.nl, een geweldige aanvulling op ons bestaande uitgebreide productassortiment. Kaartwereld heeft een unieke positie in de online wenskaartenmarkt en stelt ons in staat om naast de wenskaarten met eigen foto, waar wij al een leidende rol innemen, nu een compleet aanbod te bieden in de wenskaartenmarkt.’
Samenwerking sites
Webprint ziet naast de versterking van haar positie als marktleider veel kansen voor intensieve samenwerking tussen de twee websites. De klanten van Webprint krijgen nu een breder aanbod van wenskaarten met allerlei ontwerpen in vele thema's en variaties.
Online felicitaties
Barry Husman, directeur Consument & Kleinzakelijk van PostNL: ‘We zien een toename in het maken en versturen van online wenskaarten en zijn op zoek gegaan naar een goede online partij die deze markt verder kan laten groeien. Bovendien past Kaartwereld goed in het geheel aan producten van Webprint. PostNL blijft deze markt natuurlijk wel ondersteunen door de kaarten bij de consumenten thuis af te leveren.’
Posters.nl
Onderdeel van de Webprint groep is ook Posters.nl, de site met een assortiment posters en kunstreproducties. Klanten kiezen hier hun wanddecoratie uit een collectie van meer dan 20 duizend afbeeldingen. Alle posters en kunstreproducties kan de klant naar eigen wens op maat laten inlijsten in de professionele lijstenmakerij.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing