AH to go Reguliersbreestraat lanceert sushichefs

AH to go Reguliersbreestraat lanceert sushichefs
  • Food-en-retail
  • 25 sep 2014 @ 09:17
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodIntroductie

Op zaterdagmiddag 27 september opent aan de Amsterdamse Reguliersbreestraat een compleet vernieuwde AH to go. Daar kan iedereen nu vooral ook gezonde producten vinden. Nieuw is de verse sushi die de hele dag door in de winkel wordt bereid door gespecialiseerde sushichefs. ‘We zijn de eerste AH to go in Nederland met ervaren sushichefs die de hele dag door verse sushi maken in de winkel’, zegt storemanager Mark van Dijk.

De AH to go aan de Reguliersbreestraat is de oudste van Amsterdam en is sinds 2001 een begrip geworden. Deze vernieuwde AH to go komt tegemoet aan de wensen van klanten die ook graag good food voor onderweg wil. ‘Dat bieden we’, vertelt Van Dijk. ‘We hebben bijvoorbeeld biologische yoghurt met in de winkel afgebakken granola en salades met onder meer quinoa en spelt. De melk voor onze koffiespecialiteiten is biologisch en voor wie wil is er sojamelk.’

Smaak buurtbewoners
Bij AH to go hebben klanten keuze uit diverse koffievarianten voor onderweg zoals espresso, cappuccino en café latte maar ook ristretto, espresso machiatto en flat white. Bovendien is er een uitgebreid assortiment voor de snelle avondmaaltijd verkrijgbaar; verschillende soorten groente, vlees, vis en kip in eenpersoonsverpakkingen, evenals pasta en aardappelproducten. Het assortiment is hiermee volledig aangesloten op de wensen en behoeften van de bewoners in de buurt. Van Dijk: ‘Deze AH to go voldoet aan de modernste inzichten, heeft zelfscankassa’s om snel af te rekenen én is helemaal afgestemd op de locatie midden in de stad. Zo hebben we bijvoorbeeld -omdat we tussen twee bioscopen in zitten- een schap met speciaal aanbod voor biosbezoekers.’

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken