Bakker Bart Beste food to go Winkelketen 2014

Bakker Bart Beste food to go Winkelketen 2014
  • Food-en-retail
  • 18 sep 2014 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsFood

Bakker Bart behaalde de hoogste scores op de service en het assortiment en is uitgeroepen tot Beste Winkelketen in de categorie food to go. Opvallend is dat Bakker Bart naast de meest tevreden klanten, ook de meest loyale klanten heeft. Zo blijkt uit het grootste consumentenonderzoek van Nederland dat is geïnitieerd door Q&A Research & Consultancy, ABN Amro, Telegraaf en RetailTrends Media.

De winnaar laat HEMA (2), La Place (3) en McDonald's (4) achter zich. Ruim 275 duizend consumenten hebben 400 retailers kunnen beoordelen in 31 verschillende categorieën. Hiermee is Beste Winkelketen een belangrijke onderscheiding in de detailhandel.

Bert Bargboer
Bert Bargboer, algemeen directeur van Bakker Bart, zegt op de site van bakkerswereld.nl: 'Deskundigheid en service zijn steeds belangrijkere aspecten in de retailmarkt. Als winkelketen met duizenden klanten per dag zijn we ons hier zeer van bewust. Dankzij de enorme inzet van onze ondernemers en hun winkelteams zijn we dit jaar voor de vijfde keer verkozen tot Beste Winkelketen. Maar vooral ook door de gunst van onze klanten hebben wij dit eerste lustrum als Beste Winkelketen te pakken. Het is een blijk van vertrouwen en ik wil iedereen daar enorm voor bedanken.' (Bron: Bakkerswereld.nl)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken