Boek over La Place nu ook in Engelstalige editie
- Food-en-retail
- 9 sep 2014 @ 17:23
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InspiratieFood
- 9 sep 2014 @ 17:23
- Redactie Food en Retail
De internationale expansie van La Place is aanleiding om een Engelstalige editie uit te brengen van het boek over de geliefde foodservice keten van Nederland. 'Fresh Place' bevat onder meer een exclusief interview met Google topman Michiel Bakker die vertelt waarom La Place als concept zo goed past bij de filosofie van Google over gezondheid.
‘De uniciteit van het La Place concept heeft te maken met de volstrekte openheid die wordt gegeven over hoe voedsel wordt geproduceerd, de transparantie in de totale supply chain, en de betrokken wijze waarop de medewerkers die de producten bereiden consumenten helpen hun keuze te maken.’ Dat vertelt Michiel Bakker, director Global Food Services van Google in het boek ‘Fresh Place -How a Dutch food retail concept conquers the world.’ Op 4 augustus opende het eerste La Place restaurant in het kantoor van Google in New York.
Hoofdrolspelers
In het boek figureren de hoofdrolspelers achter het succes van La Place en de internationale expansie binnen Europa, Azie, het Midden-Oosten en de VS. Aan de hand van exclusieve gesprekken met oprichter Paul Bringmann wordt de rationale achter het merkconcept uitgelegd. Het e-book is nu verkrijgbaar bij o.a. Kobo, Bol.com en binnenkort ook bij Amazon (Kindl).
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing