Douwe Egberts kiest voor Sterk Werk Mediamonitoring

Douwe Egberts kiest voor Sterk Werk Mediamonitoring
  • Food-en-retail
  • 19 sep 2014 @ 08:20
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieOnderzoekFood

Douwe Egberts Nederland heeft gekozen voor Sterk Werk Mediamonitoring. Hiermee brengt het koffie- en theebedrijf zijn media monitoring activiteiten onder in het online dashboard MonAlyse. Zij sloten hiervoor een samenwerkingsovereenkomst met het Rotterdamse bureau.

Douwe Egberts Nederland heeft zijn keuze onder meer gebaseerd op de expertise en ruime ervaring die Sterk Werk Mediamonitoring heeft met media-analyse en monitoring. Zo meldt het persbericht.

Zoekprofielen
Sterk Werk Mediamonitoring monitort en analyseert media-aandacht voor merken en organisaties. Op basis van slimme zoekprofielen verzamelt het online dashboard MonAlyse nieuwsberichten uit alle mediumtypen: online nieuwsmedia, social media, print media, radio en televisie. Het Rotterdamse bureau voert kwalitatieve media-analyses uit om de waarde van PR-en marketingcampagnes te berekenen.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken