Douwe Egberts kiest voor Sterk Werk Mediamonitoring
- Food-en-retail
- 19 sep 2014 @ 08:20
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MediastrategieOnderzoekFood
- 19 sep 2014 @ 08:20
- Redactie Food en Retail
Douwe Egberts Nederland heeft gekozen voor Sterk Werk Mediamonitoring. Hiermee brengt het koffie- en theebedrijf zijn media monitoring activiteiten onder in het online dashboard MonAlyse. Zij sloten hiervoor een samenwerkingsovereenkomst met het Rotterdamse bureau.
Douwe Egberts Nederland heeft zijn keuze onder meer gebaseerd op de expertise en ruime ervaring die Sterk Werk Mediamonitoring heeft met media-analyse en monitoring. Zo meldt het persbericht.
Zoekprofielen
Sterk Werk Mediamonitoring monitort en analyseert media-aandacht voor merken en organisaties. Op basis van slimme zoekprofielen verzamelt het online dashboard MonAlyse nieuwsberichten uit alle mediumtypen: online nieuwsmedia, social media, print media, radio en televisie. Het Rotterdamse bureau voert kwalitatieve media-analyses uit om de waarde van PR-en marketingcampagnes te berekenen.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing