Hunkemöller opent flagshipstore in Duitsland
- Food-en-retail
- 15 sep 2014 @ 08:49
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenInspiratie
- 15 sep 2014 @ 08:49
- Redactie Food en Retail
Lingeriemerk Hunkemöller heeft 11 september haar eerste flagshipstore in Duitsland geopend. Düsseldorf krijgt de eerste flagshipstore. De winkel is 250m² en biedt een nieuwe beleving. De winkelvloer is ingedeeld in segmenten, die zijn gebaseerd op verschillende stemmingen. Zo meldt het persbericht.
In deze flagshipstore worden alle productgroepen en subbrands van Hunkemöller gepresenteerd in apart gecreëerde werelden. Ook zijn er innovaties als een gekleurd LED verlichtingssysteem in de etalage, digital signage met daaraan gekoppelde geuren en een ‘touch table’ met interactieve projectie. In de ‘experience’ paskamer bepaalt de klant zelf in welk licht en sfeer lingerie of badkleding wordt gepast.
Zintuigen prikkelen
De zintuigen van de klant worden geprikkeld door muziek, geur en videoschermen
De Hunkemöller ‘mansion’ leunt qua uitstraling op de bekende Hunkemöller elementen als het strikje en de ronde vormen, maar met een meer exclusief gevoel.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing