Hunkemöller opent flagshipstore in Duitsland

Hunkemöller opent flagshipstore in Duitsland
  • Food-en-retail
  • 15 sep 2014 @ 08:49
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenInspiratie

Lingeriemerk Hunkemöller heeft 11 september haar eerste flagshipstore in Duitsland geopend. Düsseldorf krijgt de eerste flagshipstore. De winkel is 250m² en biedt een nieuwe beleving. De winkelvloer is ingedeeld in segmenten, die zijn gebaseerd op verschillende stemmingen. Zo meldt het persbericht.

In deze flagshipstore worden alle productgroepen en subbrands van Hunkemöller gepresenteerd in apart gecreëerde werelden. Ook zijn er innovaties als een gekleurd LED verlichtingssysteem in de etalage, digital signage met daaraan gekoppelde geuren en een ‘touch table’ met interactieve projectie. In de ‘experience’ paskamer bepaalt de klant zelf in welk licht en sfeer lingerie of badkleding wordt gepast.

Zintuigen prikkelen
De zintuigen van de klant worden geprikkeld door muziek, geur en videoschermen
De Hunkemöller ‘mansion’ leunt qua uitstraling op de bekende Hunkemöller elementen als het strikje en de ronde vormen, maar met een meer exclusief gevoel.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken