Johnnie Walker voert theaterstuk op voor influencers
- Food-en-retail
- 19 sep 2014 @ 09:22
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InspiratieMerken
- 19 sep 2014 @ 09:22
- Redactie Food en Retail
Het theaterstuk ‘Symphony in Blue’ is in première gegaan in de Merchant Taylor's Hall in Londen. Het stuk is een complete real-life reis door de geschiedenis van het whiskymerk Johnny Walker. Een select gezelschap influencers was uitgenodigd.Gedurende het event werd de John Walker & Sons Private Collection 2015 gelanceerd; een limited edition blend waarvan minder dan 10.000 flessen wereldwijd zijn geproduceerd.
Deze exclusieve lijn is tweede in de rij van een nieuwe serie van kleine, jaarlijkse releases voor de 'luxury spirit collectors' en wereldwijde aanbidders van Johnnie Walker.
Performance
Onder de creatieve leiding van het Done & Dusted team, Hamish Hamilton en Russell Thomas, werden influencers als Geza Weisz, Sef en Regi Blinker verrast door een once in a lifetime experience waarin de zes verschillende smaken van Johnnie Walker Blue Label tot leven werden gebracht; fresh, fruity, malty, woody en spicy. In zes verschillende interactieve ruimtes werd de verbeelding en smaak van de genodigden uitgedaagd door een spel van licht, kunst, geluid, extreme temperaturen, gastronomie en performance.
Zintuigelijk
Creatief directeur Hamish Hamilton: ‘Met de zeldzaamheid van het merk in ons achterhoofd, wilden we thema’s en herinneringen creëren die voor onze gasten even zeldzaam zijn. We hebben een unieke show gecreëerd waarin je op reis gaat naar het midden van een glas Johnnie Walker Blue Label, met visuele effecten, muziek, dans, theater, choreografie en zintuigelijke ervaringen.’
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing