Johnnie Walker voert theaterstuk op voor influencers

Johnnie Walker voert theaterstuk op voor influencers
  • Food-en-retail
  • 19 sep 2014 @ 09:22
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InspiratieMerken

Het theaterstuk ‘Symphony in Blue’ is in première gegaan in de Merchant Taylor's Hall in Londen. Het stuk is een complete real-life reis door de geschiedenis van het whiskymerk Johnny Walker. Een select gezelschap influencers was uitgenodigd.Gedurende het event werd de John Walker & Sons Private Collection 2015 gelanceerd; een limited edition blend waarvan minder dan 10.000 flessen wereldwijd zijn geproduceerd.

Deze exclusieve lijn is tweede in de rij van een nieuwe serie van kleine, jaarlijkse releases voor de 'luxury spirit collectors' en wereldwijde aanbidders van Johnnie Walker.

Performance
Onder de creatieve leiding van het Done & Dusted team, Hamish Hamilton en Russell Thomas, werden influencers als Geza Weisz, Sef en Regi Blinker verrast door een once in a lifetime experience waarin de zes verschillende smaken van Johnnie Walker Blue Label tot leven werden gebracht; fresh, fruity, malty, woody en spicy. In zes verschillende interactieve ruimtes werd de verbeelding en smaak van de genodigden uitgedaagd door een spel van licht, kunst, geluid, extreme temperaturen, gastronomie en performance.

Zintuigelijk
Creatief directeur Hamish Hamilton: ‘Met de zeldzaamheid van het merk in ons achterhoofd, wilden we thema’s en herinneringen creëren die voor onze gasten even zeldzaam zijn. We hebben een unieke show gecreëerd waarin je op reis gaat naar het midden van een glas Johnnie Walker Blue Label, met visuele effecten, muziek, dans, theater, choreografie en zintuigelijke ervaringen.’

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken