Jameson whiskey steunt Movember

Jameson whiskey steunt Movember
  • Food-en-retail
  • 31 okt 2014 @ 15:11
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

Het is bijna november en dus is het weer snorrentijd in het kader van Movember. Het Ierse whiskey-merk Jameson zal dit jaar als ‘trotse supporter’ diverse activiteiten rondom de actiemaand organiseren. Jameson steunt Movember bij het uitbouwen van de bekendheid van de stichting in Nederland en roept mensen op om mee te doen.

Vanaf 3 november krijg je bij aankoop van een fles Jameson bij Gall & Gall de styleguide en bij Dirck III de custom made snorwax cadeau, waarbij geldt 'op=op'. In de bijbehorende styleguide vind je inspiratie voor je snor en met de snorwax houd je deze perfect in model. 'Zo komt elke man goed voor de dag! De actie is niet te missen, want wij ontwierpen twee unieke halslabels en de styleguide in opdracht van Jameson', schrijft het betrokken shopper marketingbureau Brompton Road, concept- en communicatiespecialist in de koopomgeving.

Over de Movember Foundation
De Movember Foundation daagt met de 'Movember' actie alle mannen uit in november hun snor te laten staan. Op deze ludieke wijze wil de stichting de gezondheid van mannen een nieuw gezicht geven en het onderwerp prostaat- en teelbalkanker bespreekbaar maken. De mannen die hun snor laten staan, halen geld op voor het goede doel. Speciaal voor deze actie is de website www.desnormaaktdeman.nl gelanceerd. Op deze site kun je inspiratie opdoen en je uiteraard inschrijven voor Movember. Daarnaast maak je ook nog eens kans op unieke prijzen, zoals een fraaie handgemaakte Jameson-snorfiets.



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken