Op zoek naar Europese smaak

Op zoek naar Europese smaak
  • Food-en-retail
  • 21 okt 2014 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekBrandingFood

Journalist Martijn Arets maakte een reis door Europa van vijf maanden, 'langs twintig merken', op zoek 'naar de kracht achter authentieke merken'. In het programma Tegenlicht Lab ‘Europese smaak als wapen’ betoogt Jonathan Holslag nu dat Europese landen een unieke kracht hebben: smaak en kwaliteit. Maar wat is deze smaak en deze kwaliteit nu eigenlijk?

In 2010 is hij in een Volkswagen-camper gesprongen en heeft hij binnen vijf maanden twintig eigenaren, CEO’s en brand managers gesproken die elk verantwoordelijk zijn voor het imago en de uitstraling van een van deze merken. Lees hier verder



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken