Sissy-Boy breidt uit op zes grote NS stations

Sissy-Boy breidt uit op zes grote NS stations
  • Food-en-retail
  • 29 okt 2014 @ 09:20
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenVerkoop

Na te zijn gestart met filialen op station Leiden Centraal en Amsterdam Zuid WTC breidt kledingretailer Sissy-Boy naar eigen zeggen 'de samenwerking met NS uit'. Op zes grote NS stations in Nederland wordt in de nabije toekomst een Sissy-Boy winkel geopend, waarvan er twee nog dit jaar gepland staan. Rotterdam Centraal opent op vrijdag 31 oktober zijn deuren op feestelijke wijze. Daarna wordt er begin december op station Breda een winkel geopend.

De nieuwe winkels, die respectievelijk worden geopend op Rotterdam Centraal, Breda, Den Haag Centraal (begin 2015), Amsterdam Centraal (begin 2015), Eindhoven (2016) en Utrecht Centraal (2016), vormen een doorvertaling van de nieuwe weg die het Nederlandse merk met ‘LIFE designed with Sissy-Boy’ is ingeslagen. Onlangs opende het merk volgens een nieuw winkelconcept drie grote flagshipstores in Haarlem, Amsterdam en Eindhoven. Architectenduo Ina & Matt heeft nu ook een passende interieuroplossing ontwikkeld voor de kleinere oppervlaktes van de Sissy-Boy in de NS vestigingen. 

Cadeau-artikelen
De winkels voeren een zorgvuldig gekozen assortiment van Fashion, Homeland en Daily waarbij de focus ligt op de kleinere cadeauartikelen die gemakkelijk zijn mee te nemen. Daarnaast wordt met feestelijke producten ingespeeld op verschillende feestdagen als Pasen, Sinterklaas en Kerst.
Peter Mulder, directeur Vastgoed van NS Stations reageert: 'de formule Sissy-Boy op onze stations wordt goed gewaardeerd door onze reizigers. Het assortiment van de formules is toegesneden op locaties waar de klanten behoefte hebben aan snelheid en gemak. Het past binnen ons totale aanbod van retail en services. Reistijd wordt daardoor meer eigen tijd.'
Beide directies zijn volgens Sissy Boy verheugd met de intensivering van de samenwerking en hebben geloof in een succesvolle exploitatie van deze unieke lifestyle formule.


Beeld van de nieuwe collectie van SSB

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken