Brand Central biedt met NS tijdelijke pop up winkels op treinstations
- Food-en-retail
- 21 nov 2014 @ 09:13
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 21 nov 2014 @ 09:13
- Redactie Food en Retail
In samenwerking met NS Stations biedt de firma The Brand Central retailers de unieke mogelijkheid om vanaf nu een tijdelijke pop up winkel te openen op treinstations in bestaande winkelpanden. 'Een unieke mogelijkheid om snel Sales, Brand Awareness en Brand Experience te realiseren op de beste high traffic locaties van Nederland', aldus de aanbieder.
'Op dit moment hebben wij 2 verschillende winkelruimtes beschikbaar op het volledig vernieuwde Rotterdam CS. Op basis van de keuze voor winkel, periode en concept voor de winkel, kunnen wij je direct een prijsindicatie geven', vertelt Wendy Vork van Brand Central enthousiast. Het is publiek geheim dat de Nederlandse Spoorwegen onderhand haast meer verdienen aan vastgoed en retail op en rondom het spoor, dan aan treinverkeer. In tal van stations worden dan ook veel nieuwe retailconcepten uitgerold. De pop-up is de nieuwste loot aan de stam. Klik hier voor meer informatie over Brand Central Pop Up Stores. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- pop up winkel
- winkelpanden
- NS Stations
- treinstation
- The Brand Central
- reiziger
- Brand Experience
- retailer
- Sales
- trein
- Brand Awareness
- high traffic locaties
- spoor
- NS
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing