Sapph opent winkel in Batavia Stad Fashion Outlet
- Food-en-retail
- 27 nov 2014 @ 14:53
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 27 nov 2014 @ 14:53
- Redactie Food en Retail
Op zaterdag 29 november 2014 opent lingerie- en swimwearmerk Sapph om 12.00 uur haar eerste winkel in Batavia Stad Fashion Outlet. Dit is in navolging van de re-launch van Sapph dat eerder dit jaar is aangekondigd. De omzet van het vooruitstrevende lingeriemerk groeide in 2014 met maar liefst 35%. De omzetgroei en snelle adaptie van de re-launch zijn veelbelovend voor 2015. De verwachting is dat in 2015 een vergelijkbaar resultaat wordt behaald.
Nieuwe strategie
Door dealerships met afnemers zal Sapph met minder verkooppunten een groter aanbod in de winkels realiseren met een groter verzorgingsgebied. 'De volledige nieuwe look&feel van het merk, ondersteund door een vernieuwde distributie strategie, zal vanaf spring/summer 2015 zichtbaar en merkbaar zijn. Sapph zal een belangrijke stempel drukken op de lingeriebranche voor de komende jaren. Het ontwikkelt zich als label dat niet alleen bekend staat om haar pasvorm, maar ook om haar vooruitstrevend design met een internationale uitstraling', aldus Sapph.
Every Sapph Starts a Story
Afgelopen zomer presenteerde Sapph haar vernieuwde look & feel volgens het ‘Every Sapph Starts a Story’-concept waarbij natuurlijke vrouwen krachtig worden neergezet via campagnebeelden waar een verhaal achter schuilt. De campagnebeelden zijn verweven met het dagelijkse leven - van het boodschappen doen tot en met een prikkelende tropische vakantie - van de vrouw die Sapph draagt.
Bataviastad
Het nieuwe ‘Every Sapph Starts a Story’-concept zal tijdens de feestelijke opening te beleven zijn. 'Op deze dag gaat de rode loper uit en worden er lekkere drankjes en hapjes geserveerd. Good to know: Tijdens het openingsweekend worden de eerste klanten getrakteerd op een leuke openingsactie', meldt Sapph.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Sapph
- vrouw
- relaunch
- seks
- naakt
- retail
- Batavia Stad Fashion Outlet
- re-launch
- lingerie- en swimwearmerk
- omzetgroei
- winkel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing