Schiphol en KLM verrassen reizigers met Cover Greetings

Schiphol en KLM verrassen reizigers met Cover Greetings
  • Food-en-retail
  • 20 nov 2014 @ 14:19
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Interactie

Amsterdam Airport Schiphol en KLM hebben via Facebook, Youtube en Twitter 'Cover Greetings' gelanceerd, een film van een gezamenlijke actie waarin reizigers van KLM naar eigen zeggen op een hartverwarmende en unieke wijze worden verrast. In Cover Greetings hebben thuisblijvers de mogelijkheid gekregen om een persoonlijke boodschap achter te laten op de hoofdsteun van de vliegtuigstoel van hun vriend, vriendin of familielid aan boord bij KLM.

Schiphol en KLM hebben er samen voor gezorgd dat hun persoonlijke boodschap op de juiste stoel in het vliegtuig is gehangen. Resultaat: een onverwacht en hartverwarmend moment voor de reiziger bij het boarden van het vliegtuig en het zien van de speciaal voor hem/haar gemaakte hoofdsteun cover. Schiphol en KLM hebben met Cover Greetings het moment van vertrek, voor zowel reizigers als thuisblijvers op een verassende manier extra bijzonder willen maken. Cover Greetings betrof een eenmalige actie. Deze campagne is tot stand gekomen in een samenwerking tussen bureaus DDB & Tribal Amsterdam en FHV BBDO. Het creatief idee is ontwikkeld en uitgewerkt door DDB & Tribal Amsterdam. Bekijk de trailer hieronder. (PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken