Schiphol en KLM verrassen reizigers met Cover Greetings
- Food-en-retail
- 20 nov 2014 @ 14:19
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Interactie
- 20 nov 2014 @ 14:19
- Redactie Food en Retail
Amsterdam Airport Schiphol en KLM hebben via Facebook, Youtube en Twitter 'Cover Greetings' gelanceerd, een film van een gezamenlijke actie waarin reizigers van KLM naar eigen zeggen op een hartverwarmende en unieke wijze worden verrast. In Cover Greetings hebben thuisblijvers de mogelijkheid gekregen om een persoonlijke boodschap achter te laten op de hoofdsteun van de vliegtuigstoel van hun vriend, vriendin of familielid aan boord bij KLM.
Schiphol en KLM hebben er samen voor gezorgd dat hun persoonlijke boodschap op de juiste stoel in het vliegtuig is gehangen. Resultaat: een onverwacht en hartverwarmend moment voor de reiziger bij het boarden van het vliegtuig en het zien van de speciaal voor hem/haar gemaakte hoofdsteun cover. Schiphol en KLM hebben met Cover Greetings het moment van vertrek, voor zowel reizigers als thuisblijvers op een verassende manier extra bijzonder willen maken. Cover Greetings betrof een eenmalige actie. Deze campagne is tot stand gekomen in een samenwerking tussen bureaus DDB & Tribal Amsterdam en FHV BBDO. Het creatief idee is ontwikkeld en uitgewerkt door DDB & Tribal Amsterdam. Bekijk de trailer hieronder. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- reiziger
- guerilla
- Tribal & DDB
- joint venture
- campagne
- KLM
- ervaring
- cover greetings
- FHV BBDO
- klant
- journey
- Schiphol
- verrassing
- vliegtuig
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing