Kerstcampagne Knorr-vleessauzen van start
- Food-en-retail
- 17 dec 2014 @ 11:44
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - CampagnesFood
- 17 dec 2014 @ 11:44
- Redactie Food en Retail
Denk je aan Kerst, dan denk je volgens Knorr aan lekker eten, dat er ook nog eens heerlijk uitziet op tafel. 'Een bijzonder stukje vlees verdient de allerlekkerste saus en daarom geeft Knorr dit jaar extra inspiratie voor het kerstmenu van 2014. De uitgebreide campagne over hun overheerlijke sauzen is net van start gegaan.'
De kerstcampagne is in opdracht van Unilever uitgevoerd door bureau Brompton Road en richt zich op het proberen van de verschillende sauzen en het opdoen van inspiratie voor een geslaagde kerstmaaltijd. Voor deze campagne zijn diverse middelen ontwikkeld: advertorials in diverse maand-, week- en supermarktbladen en voor verschillende supermarktketens POS materialen waaronder: schapcommunicatie, sauzenstrips, kerstbogen, handige receptenboekjes, kleine en grote displays. Daarbij loopt er ook nog eens een leuke one winner per store actie en maak je kans op een goedgevuld kerstkrat ter waarde van 150 euro.
Doel van de campagne
Het doel van de campagne is volgens Knorr-maker Unilever om de consument en shopper een helpende hand te bieden met heerlijke recepttips en lekkere sauzen. Met de nieuwe kerstrecepten tover je in een handomdraai een mooie en lekkere maaltijd op tafel die er restaurantwaardig uitziet, maar dan gewoon lekker thuis. Succes verzekerd, het bereiden van de sauzen lukt namelijk altijd!
Meest besproken recept
Het meest voorkomende recept in de campagne en de absolute hero van Knorr is dit jaar de hertenbiefstuk met champignonsaus. Een recept ontwikkeld door Knorr’s chef-kok 'Anton'. Hij heeft al ruim 25 jaar ervaring in de culinaire wereld en haalt zijn inspiratie vooral uit zijn omgeving: zijn collega’s, consumenten, markten, reizen, groenten, kruiden, vlees en vis, meldt Brompton Road trots
Kerstboog instore voor Knorr
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Brompton Road
- hertenbiefstuk
- luxe
- kerstmis
- Knorr
- vleessaus
- koken met een schaar
- kerst
- Unilever
- shoppermarketing
- schapmateriaal
- p.o.s.
- campagne
- jus
- customer journey
- vlees
- saus
- diner
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing