Sissy-Boy opent grote zaak in Zwolle
- Food-en-retail
- 19 dec 2014 @ 15:05
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenIntroductie
- 19 dec 2014 @ 15:05
- Redactie Food en Retail
Sissy-Boy opent vandaag een grote nieuwe zaak in Zwolle. Het motto ‘LIFE designed with Sissy-Boy’ staat centraal in de winkel van maar liefst 278m2, waar zachte kleuren de boventoon voeren, maar het pand toch een ruwe uitstraling heeft. De nieuwe winkel, een winkelconcept van het architecten duo Ina & Matt, is een warenhuis in het klein waar de hele familie terecht kan. Je vindt er volgens het lifestylemerk bijzondere ‘vintage finds’, objecten met een verhaal. Van kinderbedden tot antieke spiegels. Van vloerkleden tot aan de onlangs gepresenteerde nieuwe verzorgingslijn van Homeland. Het fashion designteam heeft de collecties een frisse nieuwe signatuur gegeven die past bij het Sissy-Boy van nu.
Bij Sissy-Boy draait het om combinaties. Van oud met nieuw, mode met interieur, servies met verzorging, van mensen met elkaar en van Sissy-Boy met andere merken. Elk product vertelt een verhaal, verrast en inspireert. Zo kun je er knuffels kopen die gemaakt zijn van gerecyclede kleding en zijn zelfs de paskamers creatief in de vorm van strandhuisjes. Niet alleen de producten inspireren, ook op de tasjes en op de muur in de winkel zijn verrassende spreuken geschreven. Sissy-Boy is een plek waar je geinspireerd raakt en daadwerkelijk die cadeaus kunt vinden die je zocht of verrast door die ene jurk met je nieuwe aankoop naar buiten loopt.
Naast de sterk uitgebreide eigen collectie is er ook een ruime mix van nieuwe merken, zoals o.a. Sessún en Marie Sixtine voor vrouwen. Net het laatste product in de juiste maat gemist? Door het vernieuwde voorraadsysteem ligt het binnen 24 uur voor je klaar of wordt het thuisbezorgd. Uiteraard vind je er ook de nieuwste verzorgingslijn van Homeland. Deze bestaat uit drie verschillende geuren; Pomegranate, Hammam en Sandalwood en komt in verschillende vormen van body cream tot geurstokjes. In de geurlijn Sandalwood zijn er ook producten voor mannen verkrijgbaar, zoals baardolie en shaving cream. Leuk cadeau gezien? Laat het inpakken op traditioneel Franse wijze, in rijk kraft papier, zonder plakband maar met juten koord. Bij Sissy-Boy Daily laten ze zich inspireren door smaak, authenticiteit en puurheid. In deze nieuwe winkel in Zwolle zijn de voorverpakte Daily producten te koop.
Op zaterdag 20 december wordt de opening van de winkel gevierd met een aantal activiteiten, meldt het kledingmerk. 'De dames kunnen tussen 13:00u en 16:00u terecht bij professionele visagisten voor feestelijke visagie tips. Voor de kinderen is er van 11:00u tot 13:00u een ballonartist aanwezig die voor ieder kind een ballondier gaat maken. Het ontvangst is feestelijk met een glaasje prosecco en gedurende het hele weekend is er 20% openingskorting op de gehele collectie bij inschrijving voor de nieuwsbrief!'
Het creatieve brein achter deze inspirerende omslag is communicatiebureau KesselsKramer, onder meer bekend van Ben, Diesel en Citizen M. KesselsKramer verwoordt en verbeeldt tientallen bijzondere combinaties in de vernieuwde communicatie van Sissy Boy. Fotografie is van de hand van Anne Claire de Breij en Nine IJff en het winkelconcept van het architectenduo Ina & Matt. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- LIFE designed with Sissy-Boy
- duo
- Sissy-Boy
- architecten
- zachte kleuren
- Zwolle
- pan
- nieuwe zaak
- Ina & Matt
- winkelconcept
- motto
- KesselsKramer
- winkel
- centraal
- uitstraling
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing