Nico van Scherpenzeel herstart Idea Industry
- Food-en-retail
- 30 jan 2015 @ 14:46
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 30 jan 2015 @ 14:46
- Redactie MarketingTribune
Na zes jaar als mede-oprichter en creatief directeur het bureau Goud Activatie mede op de kaart gezet te hebben heeft Nico van Scherpenzeel besloten om weer als zelfstandig ondernemer zijn oude bureau Idea Industry nieuw leven in te blazen.
Van Scherpenzeel: ‘Ik heb weer zin om te ondernemen en breed met themareclame en corporate identity vraagstukken bezig te zijn. Ook weer in een wat kleinschaliger omgeving te werken trok mij steeds meer merkte ik de laatste tijd’, aldus van Scherpenzeel. Daarnaast heeft hij een aantal productconcepten die hij in eigen beheer verder wil gaan uitwerken.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing