SuperRebel.com brengt kinderkleding op de markt

SuperRebel.com brengt kinderkleding op de markt
  • Food-en-retail
  • 16 jan 2015 @ 15:16
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenWebwinkel

Creative agency SuperRebel.com lanceert dit weekend op de modevakbeurs 'De Kleine Fabriek' een eigen lijn van kinderkleding, SuperRebel KidsGear. Dit is het vervolg op de eigen SuperRebel Cava Brutal die het bureau uit Breda vorig jaar heeft geïntroduceerd. SuperRebel.com ontwikkelt als reclamebureau niet alleen sterke merken voor anderen, maar ontwikkelt ook eigen onafhankelijke merken.

Lodewijk Varossieau, creative director bij SuperRebel.com: 'We hebben vanaf het begin fors geïnvesteerd in ons eigen merk. Een kledinglijn onder het merk SuperRebel is het ultieme bewijs dat ons eigen merk grote aantrekkingskracht heeft. We waren erg trots dat BRNDWRKS ons benaderde om samen een kinderkleding lijn te ontwikkelen. Ik zou niet raar staan te kijken als de SuperRebel producten straks een fors deel van de omzet genereren.'

SuperRebel yourself
Superman heeft een cape. Popeye’s geheime wapen is spinazie. En kids? Kids hebben SuperRebel KidsGear: a toolkit to SuperRebel yourself, belooft het bureau. 'Stoere kleding met bijzondere extra’s die van kleine duveltjes echte SuperRebellen maakt. SuperRebel KidsGear is ontstaan als samenwerking tussen kinderkledingspecialisten, BRNDWRKS en de merkenbouwers van creative agency SuperRebel.com.' Samen bedachten ze vanuit hun eigen expertise een sterk merk voor stoere kinderkleding dat ze dit weekend op De Kleine Fabriek voor het eerst zullen tonen.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken