SuperRebel.com brengt kinderkleding op de markt
- Food-en-retail
- 16 jan 2015 @ 15:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - KlantenWebwinkel
- 16 jan 2015 @ 15:16
- Redactie Food en Retail
Creative agency SuperRebel.com lanceert dit weekend op de modevakbeurs 'De Kleine Fabriek' een eigen lijn van kinderkleding, SuperRebel KidsGear. Dit is het vervolg op de eigen SuperRebel Cava Brutal die het bureau uit Breda vorig jaar heeft geïntroduceerd. SuperRebel.com ontwikkelt als reclamebureau niet alleen sterke merken voor anderen, maar ontwikkelt ook eigen onafhankelijke merken.
Lodewijk Varossieau, creative director bij SuperRebel.com: 'We hebben vanaf het begin fors geïnvesteerd in ons eigen merk. Een kledinglijn onder het merk SuperRebel is het ultieme bewijs dat ons eigen merk grote aantrekkingskracht heeft. We waren erg trots dat BRNDWRKS ons benaderde om samen een kinderkleding lijn te ontwikkelen. Ik zou niet raar staan te kijken als de SuperRebel producten straks een fors deel van de omzet genereren.'
SuperRebel yourself
Superman heeft een cape. Popeye’s geheime wapen is spinazie. En kids? Kids hebben SuperRebel KidsGear: a toolkit to SuperRebel yourself, belooft het bureau. 'Stoere kleding met bijzondere extra’s die van kleine duveltjes echte SuperRebellen maakt. SuperRebel KidsGear is ontstaan als samenwerking tussen kinderkledingspecialisten, BRNDWRKS en de merkenbouwers van creative agency SuperRebel.com.' Samen bedachten ze vanuit hun eigen expertise een sterk merk voor stoere kinderkleding dat ze dit weekend op De Kleine Fabriek voor het eerst zullen tonen.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- merk
- SuperRebel
- kinderkleding
- mode
- De Kleine Fabriek
- webshop
- Superman
- Breda
- retail
- bureau
- kids
- cape
- SuperRebel KidsGear
- modevakbeurs
- SuperRebel.com lancering
- Lodewijk Varossieau
- Cava Brutal
- creative agency
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing