Boodschapp begint gezonde websuper 'Goodso'

Boodschapp begint gezonde websuper 'Goodso'
  • Food-en-retail
  • 10 mrt 2015 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Winkelen

De makers van de app Boodschapp openen een eigen websupermarkt. Onder de merknaam Goodso gaat de firma online glutenvrije producten verkopen, meldt Het FD. De ambitie is om uit te groeien tot dé plek online voor mensen die op zoek zijn naar gezonde, eetbare weekboodschappen.

De winkel hoopt in eerste instantie op 1500 klanten, zegt Jeroen de Bakker van Boodschapp. Volgens de managing director van het bedrijf en oud-MarketingTribune-columnist De Bakker moet het door de mogelijke hogere marges op glutenvrije producten binnen drie a vier jaar lukken om winstgevend te worden met Goodso. Boodschapp is oorspronkelijk een app waarin consumenten de voedingswaarde van producten kunnen opzoeken. Goodso gaat eerst een maand of vijf proefdraaien. Vanaf een bedrag van €45 is de bezorging gratis, waarbij consumenten maandelijks een vooraf samengestelde box ontvangen. De Bakker werkte eerder als online strateeg bij bureau Qi, dat overnomen werd door TBWA\ Neboko. Hij bleef sindsdien in de digitale dienstverlening actief.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken