Horeca-gedeelte in vernieuwde Pluswinkel te Arnhem
- Food-en-retail
- 15 apr 2015 @ 15:49
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 15 apr 2015 @ 15:49
- Redactie Food en Retail
Opmerkelijk is in Arnhem een Plus-winkel die is geopend met een inpandige horeca-afdeling. Ook introduceert de retailer in deze supermarkt een aantal andere nieuwe elementen. De winkel is verbouwd tot een concept dat veel meer gericht wil zijn op passanten dan de oorspronkelijke supermarkt.
De introductie van horeca is volgens formulemanager Robér Delver een logisch gevolg van de veranderende vraag van de klant. ‘Plus zal in de toekomst veel meer aan horeca moeten ruiken’, meldt hij Distrifood, 'Het draait hier om nu, vandaag en morgen. De klant die weer snel weg wil kiest alleen de broodjes en sapjes aan het begin van de winkel. Neem je een iets groter rondje, dan kom je ook bij het vers. En je kunt vanzelfsprekend ook kiezen voor de complete supermarktroute, dus met kw.’
Combideals
De vernieuwde Plus te Arnhem meldt ook met Combi Deals te beginnen. Delver: ‘dit zijn combinatie-aanbiedingen, zoals een sandwich met een flesje bronwater. In de winkel hebben we vijf Combi Deals, verdeeld over alle afdelingen.’ Plus is eerder in twee winkels ook gestart met storytelling. Hierbij wordt het verhaal achter de producten verteld. Dat moet ook in Arnhem gebeuren. Behalve Plus zijn meer retailers bezig met deze vorm van waarde toevoegende content marketing. (bron: Distrifood)
foto: Plus truck
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- vers
- broodjes
- winkel
- vraag
- supermarktroute
- horeca
- introductie
- rondje
- Plus
- formulemanager
- klant
- vanzelfsprekend
- retail
- toekomst
- horeca
- Robér Delver
- sapjes
- Plus Supermarkten
- Distrifood
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing