Oproep Shopper Marketing Activatie Awards
- Food-en-retail
- 28 apr 2015 @ 15:21
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - KlantWinkelen
- 28 apr 2015 @ 15:21
- Redactie Food en Retail
Call for entries: Heeft u op een effectieve wijze één of meer in-store media ingezet met als doel het shoppergedrag te beïnvloeden? Strijd dan mee voor de Shopper Marketing Activatie Awards. Op dinsdag 16 juni tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres zullen de Shopper Marketing Activatie Awards uitgereikt worden. Wilt u weten voor welke categorieën u zich kunt inschrijven? Of wilt u weten waar de vakjury op let bij het benoemen van het Shopper Marketing Bedrijf van het Jaar?
Tot en met vrijdag 1 mei 2015 heeft u de mogelijkheid om u aan te melden voor de Shopper Marketing Activatie Awards. De awards worden uitgereikt in vier categorieën. Er zijn kosten verbonden aan uw inschrijving voor de Shopper Marketing Activatie Awards. Per ingeschreven case betaalt u € 450,-. Leden van ISMI betalen € 250,- per case.
Na uw inschrijving kunt u een .pdf downloaden, met door de jury opgestelde vragen voor uw categorie(ën), om uw case toe te lichten. U heeft tot 15 mei 2015 om uw case omschrijving en eventueel beeldmateriaal digitaal aan te leveren bij Marilyn Donkor via m.donkor@bbp.nl.
Voor online info en inschrijven klik hier.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- . shopper marketing
- categorieën
- retail
- Shopper Marketing Activatie Awards
- Shopper Marketing Jaarcongres
- strategie
- Shopper Marketing Update
- Shopper Marketing Activatie Awards
- vakjury
- inschrijven
- winkel
- activatie
- Shopper Marketing Bedrijf van het Jaar
- prijs
- BBP Media
- winkelvloer
- Hugo Schrameijer
- aanmelden
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing