[distributie] Jumbo wil 100 Pick Up Points voor aanstaande zomer

[distributie] Jumbo wil 100 Pick Up Points voor aanstaande zomer
  • Food-en-retail
  • 13 mei 2015 @ 11:54
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieWebWinkelen

Jumbo wil voor komende zomer 100 afhaalpunten hebben gerealiseerd in haar winkels, meldt e-commerce directeur Roland van den Berg. Vrijdag meldde vakmedium Distrifood al dat de formule het vijftigste zogeheten Pick Up Point had geopend. Bananen, melk, cola en wc-papier behoren tot de populairste 'pickup producten', zegt Jumbo.

‘We merken dat de klant ons online steeds beter weet te vinden en ook terug blijft komen. Vooral dat laatste is een positief teken. Het laat zien dat de klant het écht als een toegevoegde waarde beschouwt en moedigt ons aan om in hoog tempo meer Pick Up Points te openen. Gemiddeld verkopen we online iets meer groente en fruit per klant dan in de winkels.’ Jumbo verwacht dat klanten in de komende jaren vaker zowel online als offline boodschappen gaan doen, zegt Van Den Berg. ‘Aan ons de taak om alle mogelijkheden te bieden. Aan de klant de keuze om te bepalen hoe zij boodschappen doet en wanneer', aldus de e-commerce directeur in het persbericht van Jumbo, dat ook meldt dat bananen, melk, cola en wc-papier behoren tot de populairste 'pickup producten'.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken