[distributie] Jumbo wil 100 Pick Up Points voor aanstaande zomer
- Food-en-retail
- 13 mei 2015 @ 11:54
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWebWinkelen
- 13 mei 2015 @ 11:54
- Redactie Food en Retail
Jumbo wil voor komende zomer 100 afhaalpunten hebben gerealiseerd in haar winkels, meldt e-commerce directeur Roland van den Berg. Vrijdag meldde vakmedium Distrifood al dat de formule het vijftigste zogeheten Pick Up Point had geopend. Bananen, melk, cola en wc-papier behoren tot de populairste 'pickup producten', zegt Jumbo.
‘We merken dat de klant ons online steeds beter weet te vinden en ook terug blijft komen. Vooral dat laatste is een positief teken. Het laat zien dat de klant het écht als een toegevoegde waarde beschouwt en moedigt ons aan om in hoog tempo meer Pick Up Points te openen. Gemiddeld verkopen we online iets meer groente en fruit per klant dan in de winkels.’ Jumbo verwacht dat klanten in de komende jaren vaker zowel online als offline boodschappen gaan doen, zegt Van Den Berg. ‘Aan ons de taak om alle mogelijkheden te bieden. Aan de klant de keuze om te bepalen hoe zij boodschappen doet en wanneer', aldus de e-commerce directeur in het persbericht van Jumbo, dat ook meldt dat bananen, melk, cola en wc-papier behoren tot de populairste 'pickup producten'.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Jumbo
- Pick Up Point
- winkel
- distributie
- wc-papier
- cola
- formule
- webshop
- Roland van den Berg
- Distrifood
- zomer
- populair
- vakmedium
- pickup
- melk
- afhaalpunt
- e-commerce
- bananen
- online
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing