Sultana lanceert variant VolGraan
- Food-en-retail
- 12 mei 2015 @ 09:21
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInnovatie
- 12 mei 2015 @ 09:21
- Redactie Food en Retail
Sultana introduceert iets nieuws: Sultana VolGraan, meldt het merk. 'Heerlijke volkorenbiscuits, rijk aan vezels uit haver en tarwe. Zo lekker dat het heel makkelijk is om voor dit vezelrijke tussendoortje te kiezen.' Bij het nieuwe product hoort ook een nieuwe film en introductiecampagne.
De keuze voor een vezelrijk tussendoortje is zeker een applausje waard, bedachten de creatieven van het betrokken bureau met hun Sultana-marketeers. 'Ook al vinden je collega’s je een beetje apart.' De commercial is de tweede in de nieuwe themacampagne 'Voel je Happy' die The Valley samen met Sultana ontwikkelt. Naast deze tv-film bestaat de introductiecampagne uit pre-rolls, outdoor en een Facebook-activatie. Onlangs bleek uit onderzoek dat Nederlanders iets slanker worden, vergeleken met andere Europeanen. Dit mede dankzij een gezonder voedingspatroon, waarop Sultana nu lijkt in te haken. Bekijk de nieuwe film hieronder.
Credits
Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Lotte Oldemaat, Carlo Hagenaar en Fabian van Schie
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Astara Bakker en Nady Egelmeers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Boris Booij
Productiemaatschappij: Artcore
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- pre-rolls
- United Biscuits
- Lotte Oldemaat
- Carlo Hagenaar
- introductiecampagne
- Facebook-activatie
- applaus
- volgraan
- Sultana
- nieuw
- gezond
- opdrachtgever
- film
- tvc
- koekje
- tv-film
- klant
- outdoor
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing