Marketingdirecteur Jumbo Matthijs Moeken gaat weg

Marketingdirecteur Jumbo Matthijs Moeken gaat weg
  • Food-en-retail
  • 19 jun 2015 @ 15:21
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaWinkelen

Marketingdirecteur Matthijs Moeken van Jumbo maakt plaats voor een opvolger. Jumbo grijpt de afronding van de ombouwoperatie van C1000's naar Jumbo aan om zijn topmanagement aan te passen. Daarin valt ook de move van Moeken te bezien, meldt RetailNews.

Onlangs maakt ook C1000-directievoorzitter Niels Onkenhout zijn vertrek bekend. Zijn taak zit erop, zei hij toen. Onkenhout wordt niet opgevolgd. Voor Moeken wordt wel een opvolger gezocht, meldt het bedrijf. De nieuwe marketingdirecteur zal aan ceo Frits van Eerd rapporteren. Colette Cloosterman-van Eerd blijft als chief customer officer verantwoordelijk voor de formule en formats van Jumbo. Jumbo bestaat vanaf komende maand uit 230 eigen winkels en 350 vestigingen van franchisenemers. 'De komende periode wordt waardig afscheid genomen van het supermarktbedrijf C1000', zegt  Frits van Eerd, 'daarna kijken wij samen uit naar het verder veroveren van de markt.'
(bron: RetailNews)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken