Wadapartja nieuw horecaconcept annex winkel in Groningen
- Food-en-retail
- 9 jun 2015 @ 15:56
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 9 jun 2015 @ 15:56
- Redactie Food en Retail
Wadapartja is een nieuw horecaconcept annex winkel in Groningen. Het ‘eten na de borrel’ krijgt er bijzondere aandacht. Op de donderdag, vrijdag en zaterdag kun je borrelen zonder het eten over te slaan, met een aangepaste kaart, beloven de bedenkers. Het concept behelst verder een mix van binnen- en buitenlands nieuw antiek, verantwoorde producten en door creatieve zelfstandigen gemaakte items. Bedrijven kunnen daarnaast een workshop- of vergaderruimte huren in het monumentale pand. 'Bij Wadapartja zit een winkel, maar er is geen harde verkoper te vinden.'
In de keuken wordt gezocht naar een realistische balans tussen eerlijk en smakelijk, aldus de staf. 'Lokale producten hebben daarin de voorkeur. De eerste moestuinen zijn al aangemeld als leverancier. De oogst wordt verwerkt in sapjes, pizza’s, broodjes hamburger, kaasfondue, taarten of broodjes en salades.'
Geen verkopers
Bij Wadapartja zit een winkel, maar er is geen harde verkoper te vinden. Eigenaresse Margreet Metting: 'als je iets mooi vindt, moet je het kopen. Anders niet. Wij gaan dat niet voor je bepalen.' Het komt zoals het gaat dus. Ondertussen kun je ook de stoelen kopen waar je zelf op zit. 'Vorige week heb ik twee tafeltjes verkocht, daar staat nu een dekenkist voor in de plaats. Het interieur is net zo veranderlijk als het weer, dat maakt het zo leuk.'
Over Wadapartja
Aan het Gedempte Zuiderdiep, bij Wadapartja kun je gezellig winkelen, eten en drinken gedurende de hele dag én avond, luidt de aanbeveling. Dat maakt de combi speciaal. 'Je kunt bij ons terecht voor ontbijt, lunch of een lekkere vullende hap bij de borrel. Ook zakelijk kun je bij ons werken, afspreken en ontmoeten. Of in je eentje een boek lezen uit onze collectie in de sfeervolle lounge. Wegdromen in het reiscafé met een kop thee en de Columbus. Verhalen uitwisselen, onderuitgezakt in de fauteuils bij de haard. Shoppen in de aangesloten winkel met unieke items en goed advies. Je laten inspireren tijdens een workshop omdat je dat ook wel eens wilt proberen. Bij Wadapartja kan het allemaal.'
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- formule
- multifunctioneel
- kopen
- Margreet Metting
- Groningen
- winkel
- nieuw
- blend
- mooi
- eigenaresse
- Wadapartja
- verkoper
- het komt zoals het gaat
- bepalen
- restaurant
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing