Jumbo ziet einde voorraad Zoetemelk-shirt naderen
- Food-en-retail
- 9 jul 2015 @ 15:14
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingWinkelen
- 9 jul 2015 @ 15:14
- Redactie Food en Retail
Jumbo Supermarkten is er voor de tweede zomer op rij in geslaagd om het modebeeld in Nederland een beetje te beïnvloeden. Vorig jaar was het Roy Donders Juichpak een musthave. Dit jaar is er een run op het Limited Edition Retro shirt, een ode aan de winnaarstrui van wielerheld Joop Zoetemelk.
De kampioenstrui is zo populair dat Jumbo alle klanten die een exemplaar willen bemachtigen, aanmoedigt om zo snel mogelijk de laatste zegels te plakken en één van de laatste bestelcodes te verkrijgen. Het einde van de voorraad van ruim 200.000 shirts is nu echt in zicht. Wielerliefhebber of niet: Nederland plakt massaal Jumbo-zegeltjes om het gratis Limited Edition Retro shirt te kunnen bemachtigen. Vrijdag 10 juli is de laatste dag dat klanten de zegels ontvangen. Klanten kunnen het shirt - zolang de voorraad strekt - bestellen via Jumbo.com/detruivantoen, meldt de retailer.
In iedereen schuilt een kampioen
Het Limited Edition Retro shirt is er niet alleen om in Frankrijk of thuis voor de televisie de wielrenners van Team LottoNL-Jumbo aan te moedigen, maar ook om te laten zien dat je zélf een kampioen bent, stelt Jumbo. 'Want in iedereen schuilt een kampioen: van een kampioen tent opzetten tot een kampioen barbecueën.'
Over Jumbo Supermarkten
Jumbo telt momenteel ruim 560 winkels. Jumbo: 'In al deze winkels wordt de unieke Jumbo formule gevoerd (beste service + grootste assortiment x laagste prijs) en kunnen klanten vertrouwen op de 7 Zekerheden. Door de klant altijd centraal te zetten, is het familiebedrijf één van de best gewaardeerde supermarktketens. Niet voor niets kwam Jumbo zowel in het Gfk Kerstrapport 2014 als het Gfk Zomerrapport 2015 als beste supermarkt van Nederland naar voren. Door de overname van Super de Boer in 2009 en van C1000 in 2012 is Jumbo uitgegroeid tot het tweede supermarktbedrijf van het land.'
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- familiebedrijf
- activatie
- winnaarstrui
- Super de Boer
- C1000
- Van Eerd
- Joop Zoetemelk
- musthave
- Limited Edition Retro
- retail
- Jumbo Supermarkten
- zomer
- wielerheld
- run
- shirt
- Roy Donders
- Jumbo
- modebeeld
- Juichpak
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing