Unox introduceert 3 nieuwe soepen
- Food-en-retail
- 21 okt 2015 @ 09:23
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersFood
- 21 okt 2015 @ 09:23
- Redactie Food en Retail
Marktleider Unox introduceert drie nieuwe soepen waaronder een Tomatensoep met éxtra gehaktballen. 'De warmte van een bord soep raakt iedereen, zeker als het buiten koud en nat is. Maar binnen datzelfde bord soep zit altijd nog een extra teken van liefde: de hoeveelheid soepballetjes. De vraag is natuurlijk: wie heeft een extra balletje verdiend', zegt het soepmerk.
Sinds gdeze week is deze nieuwe Unox film 'Plassen stampen' live op tv en online en wordt deze ondersteund in print. Verantwoordelijk bureau is TBWA\ Neboko. Hieronder twee nieuwe printuitingen plus het 'plassen stamp'-filmpje voor de nieuwe winter- en herfstsmaken. De soepen maken deel uit van het 'Soep in Zak'-assorriment van Unox, onderdeel van Unilever. Unox bestaat al ruim 75 jaar. In de jaren dertig bedacht Unilever de nieuwe merknaam Unox voor haar vleeswaren en vleesconserven. In het begin stonden de consumenten nog een beetje huiverig tegenover wat toen nog ‘worst in blik’ was, memoreren de marketeers op de eigen site.
Hollandse pot
'Maar al gauw veroverde Unox de harten van alle vleesliefhebbers en kwamen er verschillende soorten Gelderse worsten, ham, snijworst en tientallen andere vleesproducten op de markt. Unox werd al snel een vertrouwde naam. Naast producten als ambachtelijke rookworst, knaks en de nieuwe borrelworsten, maken we natuurlijk ook soep. In vele verschillende smaken en soorten. Zoals de nieuwe Soep in Pak, lekker voor het hele gezin, de speciale Soep in Zak met een lekkere twist en de vertrouwde stevige soepen in blik. Tel daarbij nog eens de ragout, de leverpastei en de snackballetjes, dan kom je tot meer dan 100 verschillende producten. Oer-Hollands eten zoals Nederlanders dat het lekkerst vinden.'
Nieuwjaarsduik
Unox associeer je met Hollands winterweer, snert, boerenkool met worst en oer-Hollandse tradities als schaatsen op natuurijs. 'Unox: het Hollandste merk van Nederland', is de claim. Via de nieuwjaarsduik is Unox populairder geworden maar ook via social media. Zo telt de Unox-Facebookpagina intussen 113.579 likes. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- producten
- Unilever
- harten
- rookworst
- herfst
- knaks
- Gelderse worsten
- markt
- campagne
- ambachtelijk
- vleesproducten
- Unox
- soep
- ham
- winter
- borrelworsten
- snijworst
- vleesliefhebbers
- introductie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
- Plus start training Veilig op de weg 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing