Wie houdt het droog bij deze kerstreclame?

Wie houdt het droog bij deze kerstreclame?
  • Food-en-retail
  • 13 nov 2015 @ 16:03
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoWinkelen

Het is de enige kerstreclame waar het Verenigd Koninkrijk volgens velen op zit te wachten. 'Ook dit jaar overtreft warenhuis John Lewis met gemak de concurrentie', schrijven Lewis-watchers. Oordeel zelf.

'This is the story of a young girl called Lily', schrijft John Lewis zelf over de nieuwe film die er eentje is een een lange succesvolle serie, 'Looking at the moon through her family telescope one night, she is amazed at what she finds, a man on the moon. Lily watches on as our man goes about his chores, all alone up there. She becomes determined to get something to the moon, to send him a message and show him that someone down here is thinking of him.' Het liedje heet ‘Half the World Away’ en wordt gezongen door Aurora, het origineel is van Oasis. Op Facebook gaat het retailmerk vrolijk door met de campagne. Zie hier de reacties en post uw eigen bericht aan de #Manonthemoon. De leukste berichten worden in de loop van deze week in animatie gezet door de retailer om zo viraal verder te reizen. De film associeer je met het hiernamaals en herinnert ook aan de film Up, maar kent toch een eigen twist. Consistent met de andere kerstcommercials van het warenhuis. Hou jij het droog? (PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken