Wie houdt het droog bij deze kerstreclame?
- Food-en-retail
- 13 nov 2015 @ 16:03
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - VideoWinkelen
- 13 nov 2015 @ 16:03
- Redactie Food en Retail
Het is de enige kerstreclame waar het Verenigd Koninkrijk volgens velen op zit te wachten. 'Ook dit jaar overtreft warenhuis John Lewis met gemak de concurrentie', schrijven Lewis-watchers. Oordeel zelf.
'This is the story of a young girl called Lily', schrijft John Lewis zelf over de nieuwe film die er eentje is een een lange succesvolle serie, 'Looking at the moon through her family telescope one night, she is amazed at what she finds, a man on the moon. Lily watches on as our man goes about his chores, all alone up there. She becomes determined to get something to the moon, to send him a message and show him that someone down here is thinking of him.' Het liedje heet ‘Half the World Away’ en wordt gezongen door Aurora, het origineel is van Oasis. Op Facebook gaat het retailmerk vrolijk door met de campagne. Zie hier de reacties en post uw eigen bericht aan de #Manonthemoon. De leukste berichten worden in de loop van deze week in animatie gezet door de retailer om zo viraal verder te reizen. De film associeer je met het hiernamaals en herinnert ook aan de film Up, maar kent toch een eigen twist. Consistent met de andere kerstcommercials van het warenhuis. Hou jij het droog? (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- young girl
- Lewis-watchers
- Oasis
- Lily
- concurrentie
- kerst
- kerstreclame
- reclame
- John Lewis
- Half the world away
- tv
- wachten
- warenhuis
- commercial
- Verenigd Koninkrijk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing