Van Nieuwenhuijzen leidt Shopper Marketing Nederland bij de Boost Group

Van Nieuwenhuijzen leidt Shopper Marketing Nederland bij de Boost Group
  • Food-en-retail
  • 26 jan 2016 @ 16:51
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaWinkelen

Shopperactivatiebureau Boost Group heeft Boudewijn van Nieuwenhuijzen (39, voorheen Hema) benoemd tot algemeen directeur Shopper Marketing voor Nederland. Hij zal een groeiend team aansturen om in te zetten op de kracht van Boost Group in deze markt.

Van Nieuwenhuijzen, meldt het persbericht, is een getalenteerde manager en heeft uitgebreide ervaring in de sector verbruiksartikelen. Hij heeft gewerkt voor internationale merken zoals Unilever, in de groothandel voor Deli XL en in de detailhandel voor Ahold en de Hema. Hij is verantwoordelijk geweest voor en heeft teams aangestuurd op verschillende afdelingen – operations, inkoop, koopwaar, marketing en sales – en is daardoor bekend met alle aspecten van de toeleveringsketen.

Hema
Voordat hij bij Boost Group kwam, heeft Van Nieuwenhuijzen met groot succes het e-commerce platform van de Hema opgezet. 'Ik ben enthousiast om tot dit dynamisch team van marketeers en verkoopdeskundigen toe te treden. De portefeuille van en de manier waarop Boost Group samenwerkt met klanten is bijna uniek en biedt aantrekkelijke mogelijkheden voor vele merken en detaillisten', stelt Van Nieuwenhuijzen. Bovendien: 'In de afgelopen 29 jaar heeft Boost Group grote stappen tot specialisatie ondernomen en is internationaal een volledige dienstverlener geworden op het gebied van shopper marketing, loyalty programma’s, collectibles promotions en digital solutions. Ik wil deze groei doorzetten door onze teams te ondersteunen in de verdere ontwikkeling van innovatieve en op maat ingerichte platforms om shoppers in het veld te activeren.'

Shopper Marketing
'
Momenteel bedienen wij ruim 150 klanten in de voedingsmiddelenbranche, DIY en elektronica, de brandstof- en autobranche, financiële verzekeringsproducten, alsmede in de telecommunicatie', zegt Mario Schwegler, ceo van Boost Group. 'Boudewijn van Nieuwenhuijzen is een geweldige aanwinst voor ons. Zijn talent, met name op het gebied van Shopper Marketing, zal ons helpen om onze dienstverlening in Nederland verder te ontwikkelen.' (bronnen: boost, SMU)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken