Consumentenbond: Goossens Infinity matras is de beste
- Food-en-retail
- 10 feb 2016 @ 16:30
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MerkenAwards
- 10 feb 2016 @ 16:30
- Redactie Food en Retail
Het nieuwe Goossens Infinity HR 200 matras is als beste nieuwkomer uit de bus gekomen in de test van de Consumentenbond in januari 2016. De Consumentenbond beoordeelt het matras met een 7,5. In de test zijn 8 matrassen vergeleken van vele bekende merken en grote spelers in de slapen branche. Het Goossens Infinity HR 200 matras realiseert de beste score voor matrassen die het afgelopen anderhalf jaar door de consumentenbond zijn getest.
Opvallende zaken uit de test zijn dat het Infinity HR 200 matras uitstekend uit de test komt qua ventilerend vermogen en een ‘uitmuntend’ krijgt wat levensduur betreft. Daarnaast heeft het matras een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, want alleen een matras dat ruim 1.000 euro duurder is dan het Infinity HR 200 matras, scoorde ook een 7,5. Het Infinity HR 200 matras is verkrijgbaar vanaf 349 euro.
‘Uiteraard zijn we met deze testresultaten helemaal in onze nopjes’, zegt directeur inkoop Bart Goossens. ‘Deze resultaten bevestigen dat onze klanten zorgeloos kunnen genieten van hun nieuwe matras.’
Complete lijn
Het Infinity HR 200 matras maakt deel uit van het compleet nieuwe Infinity slaapconcept van Goossens. ‘Dit fantastische resultaat smaakt wat ons betreft naar meer, want hiermee laten we zien dat ons instapmodel garant staat voor een geweldige kwaliteit voor een topprijs’, zegt category manager slapen Willem Peters. ‘Binnen het Infinity concept zitten echter nog luxere matrassen in de collectie en die laten we graag ook nog een keer testen!’
Familiebedrijf
Familiebedrijf Goossens wonen & slapen bestaat sinds 1954 waarbij inmiddels de derde generatie in het bedrijf vertegenwoordigd is. Met 15 filialen en ruim 600 medewerkers is Goossens een van de grootste meubelretailers in de Benelux. Vanuit het distributiecentrum van 59.000m2 vertrekken dagelijks vele vrachtwagens om meubels te bezorgen bij klanten in Nederland, België én Duitsland.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing