Fruit.nl krijgt nieuwe site en commercial

Fruit.nl krijgt nieuwe site en commercial
  • Food-en-retail
  • 10 feb 2016 @ 08:50
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenCommercialsFoodWebsite

Fruit.nl laat na een opstartjaar van zich horen met een nieuwe site en een commercial. Het bedrijf van algemeen directeur Sander Kemner biedt nu vijf verschillende fruit- en sapboxen aan en verwacht het assortiment dit jaar verder uit te breiden. Klanten van Fruit.nl kunnen eenmalig, wekelijks, tweewekelijks of maandelijks een fruitbox laten bezorgen door PostNL.

De inhoud varieert van 20 tot 65 porties. Daartussen zit altijd een ‘exotische verrassing’, zoals een tros rode bananen of een bakje kiwibessen.

Commercial
Fruit.nl, begin vorig jaar gestart, wil nu meer bekendheid genereren, vandaar de commercial die momenteel onder andere verschijnt op Discovery Channel, MTV en TLC, aldus een woordvoerster. De afgelopen maanden is gewerkt aan een nieuwe site, die nu een paar weken live is.

Verser dan de supermarkt
Het aanbod van Fruit.nl is volgens het bedrijf van de allerbeste kwaliteit, verser dan het fruit van de supermarkt (want geen tussenschakels) en de bezorging ‘ter waarde van € 6,95’ door PostNL is gratis. ‘Iedere week vers fruit in huis kan al vanaf €15,95 en het abonnement is wekelijks opzegbaar. Bij Fruit.nl zitten geluk en gezondheid echt in een box’, zo meldt Fruit.nl. (Bron: Twinkle) 

 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken