3 nieuwe bluepapers ShoppingTomorrow

3 nieuwe bluepapers ShoppingTomorrow
  • Food-en-retail
  • 8 mrt 2016 @ 10:59
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenStrategieOnderzoek

Vandaag worden er weer drie nieuwe bluepapers over toekomstig winkelen gelanceerd. Omdat MarketingTribune mediapartner is van ShoppingTomorrow ontvangen onze volgers exclusief deze onepagers (zie onder) om kennis van te nemen. Hieronder vindt u de korte samenvatting van de drie bluepapers plus de linkjes naar de complete rapporten.

Omnichannel Organisatie
De expertgroep Omnichannel Organisatie binnen de ShoppingTomorrow-organisatie geeft antwoord op de vraag: hoe leid je een organisatie succesvol naar een omnichannel toekomst? In de bluepaper worden de belangrijkste randvoorwaarden voor succesvolle veranderingen besproken. Aan de hand van deze randvoorwaarden is een checklist opgesteld voor de omnichannel programmamanager. Een handleiding voor omnichannel succes. Download hier de bluepaper.

Digitale Marketingtransformatie
De rollen van producenten, retailers en consumenten veranderen. Merkproducen­ten en retailers moeten transformeren. De bluepaper van de expertgroep Digitale Marketingtransformatie gaat in op tien lessen die de transformatie van de (marketing)organisatie kunnen vergemakkelijken. Download hier de bluepaper

The New Store
Veel retailers worden geconfronteerd met veranderend consumentengedrag. Technische ontwikkelingen gaan snel en worden massaal omarmd door de consument. Hoe kan de retailer hierop inspelen in de fysieke winkel? Welke technieken zijn zinvol om in te zetten en hoe meten we hoe effectief ze bijdragen aan de doelstellingen? De expertgroep The New Store binnen ShoppingTomorrow geeft hier antwoord op in haar bluepaper. Download hier de bluepaper.



(bron: ShoppingTomorrow)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken