7UP komt met suikervrije variant op Mojito
- Food-en-retail
- 9 mrt 2016 @ 17:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - IntroductieCampagnes
- 9 mrt 2016 @ 17:02
- Redactie Food en Retail
'#DiveIntoFreshness, #SummerOnDemand. Vier de komst van de zomer met een nieuwe variant op het lemon-lime merk 7UP: 7UP Mojito Free', meldt de frisdrankmaker. 7UP Mojito Free is volgens het Vrumona a-merk ontwikkeld 'om de smaak en het gevoel van de zomer te vangen, door een verfrissende combinatie van citroen, limoen en munt. De ultieme zomerdrank is suiker-, calorie- en alcoholvrij.' Nederland heeft de primeur en is het eerste West-Europese land waar 7UP Mojito Free verkrijgbaar is.
'Non-conformiteit, originaliteit en een onmiskenbare authenticiteit zijn al sinds 1929 de kenmerken van 7UP. We zijn buitengewoon verheugd om een nieuwe, op de zomer geïnspireerde, variant van onze klassieke smaak te introduceren', aldus Robert Sadjak, marketing director 7UP, PepsiCo West-Europa. De originele Mojito wordt met rum gemixt. Met zowel de afwezigheid van alcohol als bergen suiker presenteert Vrumona nu een gezonde variant: 7UP Mojito Free.
Dive into Freshness
Met de volledig nieuwe multichannel campagne: 'Dive into Freshness' luidt 7UP Mojito Free een verfrissende zomer in. Deze campagne brengt vanaf dit voorjaar het summer in a bottle-gevoel optimaal tot uiting, met de verfrissende elementen van citroen, limoen en munt. 7UP Mojito Free is landelijk verkrijgbaar in 0,5- en 1,5 literflessen. 7UP Mojito Free bevat geen suiker, geen calorieën en geen alcohol.
Summer on Demand activatie
Ter introductie kon iedereen in Amsterdam 7UP Mojito Free proeven in passende setting - een zomers strand in een transparante truck. Door de tekst 'Summerondemand' in hoofdletters, gevolgd door de eigen locatie, naar het gratis telefoonnummer 1008 te sms’en, konden geinteresseerden de Summer on Demand Truck bestellen. Het Amsterdamse bureau Tosti Creative was verantwoordelijk voor dit concept en de uitvoering.
Beeld van de actietruck op het Koningsplein te Amsterdam
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- multichannel
- nieuw
- Vrumona
- suikervrij
- marketing
- campagne
- Heineken
- 7UP Mojito Free
- Dive into Freshness
- gezond
- munt
- Robert Sadjakn
- suiker
- zomer
- voorjaar
- bottle-gevoel optimaal
- 7UP
- campagne
- alcohol
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing