7UP komt met suikervrije variant op Mojito

7UP komt met suikervrije variant op  Mojito
  • Food-en-retail
  • 9 mrt 2016 @ 17:02
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • IntroductieCampagnes

'#DiveIntoFreshness, #SummerOnDemand. Vier de komst van de zomer met een nieuwe variant op het lemon-lime merk 7UP: 7UP Mojito Free', meldt de frisdrankmaker. 7UP Mojito Free is volgens het Vrumona a-merk ontwikkeld 'om de smaak en het gevoel van de zomer te vangen, door een verfrissende combinatie van citroen, limoen en munt. De ultieme zomerdrank is suiker-, calorie- en alcoholvrij.' Nederland heeft de primeur en is het eerste West-Europese land waar 7UP Mojito Free verkrijgbaar is.

'Non-conformiteit, originaliteit en een onmiskenbare authenticiteit zijn al sinds 1929 de kenmerken van 7UP. We zijn buitengewoon verheugd om een nieuwe, op de zomer geïnspireerde, variant van onze klassieke smaak te introduceren', aldus Robert Sadjak, marketing director 7UP, PepsiCo West-Europa. De originele Mojito wordt met rum gemixt. Met zowel de afwezigheid van alcohol als bergen suiker presenteert Vrumona nu een gezonde variant: 7UP Mojito Free.


Dive into Freshness 
Met de volledig nieuwe multichannel campagne: 'Dive into Freshness' luidt 7UP Mojito Free een verfrissende zomer in. Deze campagne brengt vanaf dit voorjaar het summer in a bottle-gevoel optimaal tot uiting, met de verfrissende elementen van citroen, limoen en munt. 7UP Mojito Free is landelijk verkrijgbaar in 0,5- en 1,5 literflessen. 7UP Mojito Free bevat geen suiker, geen calorieën en geen alcohol. 

Summer on Demand activatie
Ter introductie kon iedereen in Amsterdam 7UP Mojito Free proeven in passende setting - een zomers strand in een transparante truck. Door de tekst 'Summerondemand' in hoofdletters, gevolgd door de eigen locatie, naar het gratis telefoonnummer 1008 te sms’en, konden geinteresseerden de Summer on Demand Truck bestellen. Het Amsterdamse bureau Tosti Creative was verantwoordelijk voor dit concept en de uitvoering. 


Beeld van de actietruck op het Koningsplein te Amsterdam


Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken