Koekkoek manager corporate communicatie McDonald's

Koekkoek manager corporate communicatie McDonald's
  • Food-en-retail
  • 1 mrt 2016 @ 15:00
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCommunicatiePR

McDonald’s Nederland heeft Eunice Koekkoek benoemd tot manager corporate communicatie. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het versterken van de reputatie van McDonald’s in Nederland. Koekoek komt uit de eigen organisatie; de afgelopen 5 jaar was zij senior consultant corporate communicatie bij McDonald’s Nederland.

In haar nieuwe rol rapporteert Koekkoek aan Erwin Dito, de nieuwe directeur marketing, communicatie en consumer insights, die onlangs overstapte van AB-Inbev. Koekkoek: ‘McDonald’s opereert in een sector die volop in beweging is. Dit vraagt om een bepalende rol van marktleider McDonald’s op thema’s die voor de samenleving belangrijk zijn, zoals de kwaliteit en herkomst van producten en ingrediënten, voedselveiligheid en de lokale verbinding van het merk met ons land. De reputatie van het merk McDonald’s kent iedere dag uitdagingen en samen met mijn team doen we er alles aan om de reputatie van dit merk te versterken.’

 

Naast haar rol als manager Corporate Communicatie treedt Eunice ook op als woordvoerder van het bedrijf. 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken