Fatboy benoemt Joost Verrest als marketing director

Fatboy benoemt Joost Verrest als marketing director
  • Food-en-retail
  • 17 mrt 2016 @ 11:42
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonalia

Joost Verrest is benoemd als nieuwe marketing director van lifestylemerk en zitzakgigant 'Fatboy the Original'. Fatboy maakt tegenwoordig een complete range aan comfortabele producten. In zijn nieuwe rol geeft Joost richting en invulling aan de (internationale) marketingstrategie. Verder geeft hij leiding aan het marketingteam en is hij eindverantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten.

Verrest en Fatboy zijn geen onbekenden van elkaar: eind 2012 werkte hij er tijdelijk als interim marketing director. 'Dat beviel zowel Fatboy als Verrest erg goed en daarom wordt de samenwerking weer opgepakt. Verrest werkte voorheen als managing director bij Total Produce, Chiquita Brands International', aldus Fatboy. (PvWK)


Joost Verrest in toepasselijke zetel

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken