Emté start met aanbiedingenzuil
- Food-en-retail
- 24 jun 2016 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ConsumentenFoodIntroductieActies
- 24 jun 2016 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
Supermarktketen Emté is in week 24 gestart met persoonlijke aanbiedingen in de winkel. Klanten kunnen hun Fijnproeverspas of app scannen aan de aanbiedingenzuil en krijgen dan hun persoonlijke aanbiedingen. Het betreft een pilot die gestart is in de winkel in Berlicum en is onderdeel van de doorontwikkeling van Emté 3.0.
Klanten die gebruik maken van de EMTÉ Fijnproeverspas ontvangen al eens per twee weken hun persoonlijke aanbiedingen via e-mail. Nu is er een extra kanaal op de winkelvloer aan toegevoegd. De werking is eenvoudig en intuïtief. Na het scannen worden de aanbiedingen getoond en vervolgens kan de klant ervoor kiezen om deze te printen zodat ze als reminder in de winkel meegenomen kunnen worden. Voor het berekenen van de juiste aanbiedingsprijs is geen coupon of iets dergelijks nodig. Door het scannen van de Fijnproeverspas berekent het kassasysteem de individuele actieprijs.
Persoonlijke aanbiedingen
De aanbiedingenzuil verhoogt de zichtbaarheid van de persoonlijke aanbiedingen op de winkelvloer en is een extra service aan de klant. Daarnaast levert het een groot onderscheidend vermogen omdat de aanbiedingen écht persoonlijk zijn. Zij worden gegeneerd door gebruik te maken van big data algoritmes, gebaseerd op individueel koopgedrag van klanten met een Emté Fijnproeverspas. De pilot zal enkele maanden duren.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing