Superunie introduceert huismerk 'g' woon

Superunie introduceert huismerk 'g' woon
  • Food-en-retail
  • 24 jun 2016 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • IntroductieFood

De huismerken Markant en Perfekt van Superunie gaan verdwijnen. De Superunieleden krijgen er één huismerk voor terug, namelijk ‘g’woon. De eerste producten – afbakbroodjes - liggen al in de schappen van onder meer Emté en Coop. Het assortiment huismerken zal in fases worden vervangen.

De eerstvolgende producten die de nieuwe merknaam dragen zijn tissues, toiletpapier en andere papierwaren. Wilco Jansen, woordvoerder van Sligro Food Group: ‘Andere merken van Superunie, zoals Oké, blijven verkrijgbaar. We willen met ‘g’ woon meer uniformiteit in de huismerken bereiken. De tijd verandert, net als de behoefte van consumenten. A-merken spelen op die veranderingen in, en ‘g’ woon dus ook. Het nieuwe huismerk is eigentijds en staat dichtbij de consument.’ (Bron: Levensmiddelenkrant)

 

 

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken