Foodora lanceert eigen foodmarket
- Food-en-retail
- 18 aug 2016 @ 15:05
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInnovatie
- 18 aug 2016 @ 15:05
- Redactie Food en Retail
Fietsbezorgservice foodora lanceert deze zomer een eigen foodmarket waarop het proeven van favoriete gerechten van lokale restaurants centraal staat. Na een succesvolle aftrap van de eerdere edities in Berlijn, Wenen en Toronto strijkt de markt neer in de Amsterdamse De Marktkantine.
Op zondag 4 september van 15:00 tot 23:00 zijn verschillende gerechten van Amsterdams favoriete hotspots onder één dak te proeven met fijne deuntjes op de achtergrond, meldt Foodora.
De smaak van Amsterdam
'Op Bites & Vibes komt de diversiteit van het online aanbod van Foodora tot leven op één grote foodmarket. Op deze markt proef je zowel gezonde snacks van SNCKBR, Dim Sum Now en The Meets als guilty pleasures van bijvoorbeeld Taco Cartel', bericht het merk.
Direct contact
'We willen op deze middag de smaak van Amsterdam tot leven brengen en de drempel verlagen om het beste te proeven wat culinair Amsterdam te bieden heeft. Samen met onze lokale partners presenteren we gerechten variërend van oesters tot burgers. Met Bites & Vibes willen we restaurants direct in contact brengen met potentiele gasten en andersom', aldus Vincent Hosman, country manager Foodora Nederland, 'De muziek van onder anderen het duo Isaxbonvineas samen met Runny Rem en de Amsterdamse jongens van Bofkonten maken de eerste editie van Bites & Vibes in Nederland compleet. Ga voor meer informatie over het event naar de eventpagina van Bites & Vibes. Als de eerste editie slaagt reist de foodmarket door naar andere steden, waaronder Rotterdam, Utrecht en Den Haag.' (PvWK)
Achtergrond Foodora
Startup bezorgservice Foodora, door het bedrijf zelf onhandig met kleine f gespeld, is in oktober 2014 gelanceerd in Duitsland en sinds mei 2015 in Amsterdam gevestigd. De on demand bezorgservice bezorgt favoriete gerechten van kwaliteitsrestaurants in inmiddels tien landen en 36 verschillende steden. De gerechten zijn snel besteld via de Android- of iOS-app of via de website en staan binnen 30 minuten op tafel (of op schoot) dankzij de fietsende bezorgers, bewlooft Foodora. 'Bestellen kan iedere dag vanaf 09.00 tot 23.00 uur in Amsterdam, en vanaf 11.00 uur in Utrecht en Den Haag. In Rotterdam kan er vanaf 17:00 tot 21:00 worden besteld. Kijk voor meer informatie op www.foodora.nl.'
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Vincent Hosman
- Dim Sum Now
- Foodora
- l gezond
- gerecht
- Bites & Vibes
- Taco Cartel
- restaurant
- De Marktkantine
- hotspots
- burgers
- oesters
- SNCKBR
- guilty pleasures
- Amsterdam
- snacks
- The Meets
- foodmarket
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing