Chef Rudolph van Veen komt met eigen foodproducten
- Food-en-retail
- 14 okt 2016 @ 15:29
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FanFood
- 14 okt 2016 @ 15:29
- Redactie Food en Retail
Rudolph van Veen is meesterpatissier, meesterkok en volgens verschillenden de bekendste TV chef van Nederland. Koken, bakken en toetjes maken hoeft niemand hem meer te leren. 'Tijdens zijn jarenlange samenwerking met Carlo en Irene, heeft hij veel mensen geïnspireerd en ze leren koken en bakken. En dat blijft hij doen als onderdeel van zijn missie: mensen bewust en met plezier laten eten en genieten.'
'Iedereen krijgt straks de kans om te genieten van de desserts van Rudolph. Hij is een bijzondere samenwerking aangegaan met De Dessert Meesters, ijsbereiders sinds 1925. Rudolph’s unieke ijsrecepten worden nu op ambachtelijke wijze doorontwikkeld voor de consumentenmarkt. Op de SIAL 2016 in Parijs, één van de grootste foodbeurzen ter wereld, worden de eerste ontwikkelingen van deze samenwerking gepresenteerd', meldt zijn mediabureau.
Natuurlijke oorsprong
Er gaat met deze samenwerking een wens in vervulling voor Rudolph. 'In 2017 vindt de verdere ontwikkeling van de collectie desserts plaats; Rudolph’s voorliefde voor patisserie is hierin duidelijk te zien en te proeven. Alle producten worden gemaakt met ingrediënten van natuurlijke oorsprong.' (PvWK, bron: Initiative)
Chef Rudolph van Veen, bekend van programma's met Carlo&Irene en op 24kitchen
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- bekend
- ingrediënten
- natuurlijk
- toetjes
- TV chef
- bakken
- nitiative
- meesterkok
- 24kitchen
- meesterpatissier
- oorsprong
- koken
- BrandDeli
- producten
- patisserie
- merk
- Rudolph
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing