Tony Chocolonely stapt zelf in retail
- Food-en-retail
- 27 okt 2016 @ 16:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 27 okt 2016 @ 16:43
- Redactie Food en Retail
Chocolademerk Tony Chocolonely opent vandaag een shop pal naast het hoofdkantoor in Amsterdam op het Westergasterrein. In deze winkel worden alle smaken van Tony Chocolonely en merchandising te koop aangeboden. Het merk opent de winkel om de stroom aan voorbijgangers om te leiden die voorheen het kantoor aandeden om meer over de 'slaafvrije chocolade' te weten te komen en om deze te kopen.
De winkel is onder meer uitgerust met een metershoge automaat en wordt bemand door medewerkers van het hoofdkantoor. Een wand wordt in beslag genomen door een metershoge automaat waar de repen in alle smaken torenhoog in liggen opgestapeld. De winkel op Polonceaukade 12 vlak naast het bureau van creatievenclub ADCN zal op maandag van 13.00 tot 18.00 uur en van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur open zijn. Rond lunch is de winkel gesloten. Henk Jan Beltman, eigenaar van Tony Chocolonely, werd in 2014 verkozen tot Amsterdamse ondernemer van het jaar. (PvWK)
(foto: TC)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Westergasfabriek
- cacao
- ADCN
- merchandising
- Amsterdam
- Tony Chocolonely
- ondernemer van het jaar
- eigenaar
- reep
- kantoor
- slaafvrij
- chocola
- Henk Jan Beltman
- Polonceaukade
- winkel
- lunch
- mvo
- te koop
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing