AH ontwerpt 3 kersttruien via 72 uur challenge
- Food-en-retail
- 29 nov 2016 @ 11:48
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenCommunicatie
- 29 nov 2016 @ 11:48
- Redactie Food en Retail
De kersttrui is populairder dan ooit. 'Dit merkten we vorig jaar tijdens de eerste editie van het Allerhande Kerstfestival. Iedereen vroeg zich af waar die leuke kersttrui van onze medewerkers te koop was. Hoewel we Nederland vooral een handje gaan helpen met een heerlijk kerstmenu, mag een bijpassende kersttrui natuurlijk niet ontbreken. Via Instagram vroegen we onze volgers om binnen 72 uur een kersttrui te ontwerpen', meldt Albert Heijn. Resultaat: 3 unieke kersttruien die exclusief te koop zijn tijdens het Allerhande Kerstfestival.
72 uur ontwerp challenge
Maar liefst 80 enthousiaste ontwerpers reageerden op de oproep van de retailketen. Er sprongen 3 ontwerpen uit die daadwerkelijk in productie zijn genomen, aldus AH. Een van de winnende ontwerpen (foto) is van Floor Evers, 35 jaar en grafisch ontwerpster uit Amsterdam. 'Met dit stoere unisex ontwerp laat ik zien dat het woord "kersttrui" krachtig genoeg is om in de kerststemming te komen. Geen toeters en bellen dus. Net als de naam Albert Heijn, dat staat voor een helder en krachtig merk', reageert de bedenkster.
Verkrijgbaarheid
De trui van Floor is, net als de twee andere winnende ontwerpen, verkrijgbaar tijdens het Allerhande Kerstfestival. Dit is een feestelijk evenement voor jong en oud, dat volledig in het teken staat van eten en drinken. Met volgens AH 'oneindig veel inspiratie voor het kerstdiner en de lekkerste recepten, trends, proeverijen, workshops, live kooksessies, entertainment, en ook volop inspiratie op het gebied van styling.'
Er komen dit jaar culinaire experts, waaronder Ron Blaauw, Moshik Roth, Eke Mariën, Nadia Zerouali, Merijn Tol en Harold Hamersma. Daarnaast krijgt iedereen ook de mogelijkheid om de groente-, fruit-, vlees- en visspecialisten van Albert Heijn te ontmoeten. En de truien liggen er dus. Het Allerhande Kerstfestival vindt van 9 t/m 11 december plaats in het Spoorwegmuseum in Utrecht en kost 15 euro per kaartje, online te reserveren. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Floor Evers
- design
- Allerhande Kerstfestival
- productie
- Albert Heijn
- Allerhande
- stunt
- ontwerp
- AH
- grafisch ontwerp
- kerstmenu
- kersttrui
- heerlijk
- 72 uur ontwerp challenge
- retailketen
- winnen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing