Stoelendans bij Unilever - verpakkingen aangepast
- Food-en-retail
- 16 jan 2017 @ 08:58
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MerkenPersonalia
- 16 jan 2017 @ 08:58
- Redactie Food en Retail
Sander Leenders, customer development director Unilever, stapt over naar energiemerk Essent. Hij wordt per 1 maart 2017 directeur Energie+ bij Essent. In deze functie wordt hij verantwoordelijk voor de groei van de Energie+ business in Nederland en België en stuurt hij de servicepartners aan. Sander Nuhoff stapt binnen Unilever over naar categorymanagement en Pieter Olierook gaat er de buitendienst leiden. VP Marketing Unilever Benelux Foods, Home Care and Personal Care Bart Kuppens (foto) is gestart als VP Digital Transformation Unilever.
Kuppens werkte twee jaar als VP Marketing bij Unilever Benelux Foods, Home Care and Personal Care en gaf over zijn visie op het vak in dit veelgelezen grote interview met MarketingTribune. Als VP Digital Transformation, een nieuwe functie binnen Unilever, zal hij de digitale proposities gaan verrsterken met focus op 'online' gedurende de shopper journey. Hij wordt in zijn vorige functie opgevolgd door Robbert de Vreede.
Internationale omzwervingen
De Vreede startte zijn carrière bij Unilever in 1999 als Brand Manager Robijn. Na verschillende internationale functies maakte hij de switch naar Unilever Duitsland waar hij in 2012 VP Home & Personal Care werd. In 2014 verttrok hij naar Lagos om VP Marketing Unilever Nigeria te worden.
Categorymanagement
Binnen Unilever krijgt Sander Nuhoff de functie van directeur categorymanagement . Sander is op dit moment nog leidinggevende van Unilevers buitendienst. Als directeur categorymanagement wordt hij verantwoordelijk voor het aansturen van de verschillende categorie teams en verdere ontwikkeling van de categorieplannen. De benoeming is met ingang van 1 februari 2017. Zijn opvolger wordt marketeer Pieter Olierook, die momenteel Key Account Manager Albert Heijn voor Unilever is. (PvWK)
Unilever maakt tevens bekend afbreekbaar plastic voor al zijn verpakkingen in 2025 te realiseren
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing