David Lette marketingdirecteur Heineken Nederland
- Food-en-retail
- 21 feb 2017 @ 10:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Marketing
- 21 feb 2017 @ 10:23
- Sjaak Hoogkamer
David Lette is per 20 maart benoemd tot marketingdirecteur van Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als marketingdirecteur Heineken Brazilië .
Lette (40) startte zijn carrière 14 jaar geleden bij het biermerk in sales en marketing in Singapore en ging daarna bij global commerce bij Heineken International in Amsterdam aan de slag. Daarna werkte Lette een aantal jaren in Polen als marketing manager voor het Heineken merk om in 2012 bij Heineken UK te beginnen. Daar was hij verantwoordelijk voor merken als Heineken, Amstel, Affligem, Birra Moretti, Desperados, Red Stripe, Sol en Tiger.
Bram Westenbrink (40, zie foto) is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor het managen van de merkenportfolio met internationale merken als Heineken, Amstel, Sol, Dos Equis en Desperados en nationale merken als Kaiser en Bavaria. Westenbrink gaat opereren in een van de grootste, maar ook meest concurrerende biermarkten ter wereld. Hij was voorheen verantwoordelijk voor de marketing van het bierconcern in Hongarije en bekleedde diverse marketing en sales functies binnen Heineken Nederland.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing