Albert Heijn introduceert Bakery Café en Deli Kitchen
- Food-en-retail
- 6 mrt 2017 @ 16:24
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodIntroductie
- 6 mrt 2017 @ 16:24
- Redactie Food en Retail
Klanten hebben steeds meer behoefte aan vers bereide producten waar en wanneer ze dat willen. Daarom opende Albert Heijn recentelijk het Bakery Café en de Deli Kitchen in de Albert Heijn XL op het Gelderlandplein in Amsterdam. Hier kunnen klanten genieten van lekkere, vers bereide producten die ze zelf kunnen samenstellen en ter plekke kunnen opeten of meenemen voor onderweg of thuis. De twee nieuwe modules zijn zo gebouwd dat ze voor elke winkel op maat gemaakt kunnen worden. Daardoor zijn ze straks te zien in tientallen Albert Heijn-winkels. Volgens Marit van Egmond wordt zo een volgende stap in het combineren van retail met foodservice gezet.
Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn: ‘We zien dat traditionele eetpatronen veranderen. Niet alleen stijgt het aantal eetmomenten op een dag, er wordt ook vaker onderweg en buitenshuis gegeten. Met de opening van het Bakery Café en de Deli Kitchen in Albert Heijn-winkels zetten wij een volgende stap in het combineren van retail met foodservice’.
Bakery Café
Het Bakery Café is een uitnodigende plek bij de ingang van de Albert Heijn-winkel waar klanten voor of na het boodschappen doen kunnen genieten van een kop koffie en een broodje. Van Egmond: 'Er worden negen soorten Perla Excellent koffies geschonken van 100% arabicabonen en er zijn diverse sappen en smoothies. Wie trek heeft kan zelf een vers belegd broodje samenstellen of kiezen voor een van de andere producten zoals gourmet-tosti’s, gemaakt van oergranen tarwebrood van onze bakkers, of iets zoets.'
Deli Kitchen
De Deli Kitchen heeft een uitgebreid assortiment van salades, maaltijden, pizza’s en gegrilde kip om ter plekke op te eten of mee naar huis te nemen. Hier kun je met ruim 30 ingrediënten je salade samenstellen en zelf de toppings op de pizza’s kiezen. 'De verschillende soorten gegrilde kip - bijvoorbeeld mediterraans of oosters - kunnen los worden gegeten of met verse gecrushte aardappeltjes uit de oven en gegrilde groenten worden aangevuld tot een complete maaltijd. En dan zijn er nog maaltijden speciaal gemaakt voor AH door chefkoks, van andijvie met stoofvlees tot een Maleisische beef curry en pompoen caponata. De twee nieuwe modules zijn zo gebouwd dat ze voor elke winkel op maat gemaakt kunnen worden. De ambitie is dan ook om klanten van tientallen Albert Heijn-winkels te verrassen met lekkere producten van het Bakery Café en de Deli Kitchen.'
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Albert Heijn XL
- Amsterdam
- commercieel directeur
- Bakery Café
- Deli Kitchen
- Albert Heijn
- Gelderlandplein
- Marit van Egmond
- foodservice
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing