Early bird tickets Shopper Marketing Event nu beschikbaar

Early bird tickets Shopper Marketing Event nu beschikbaar
  • Food-en-retail
  • 30 mrt 2017 @ 16:38
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementMarketing

De consument gedraagt zich grilliger dan ooit. Dwars door alle kanalen en touchpoints heen neemt hij zijn koopbeslissing. Shopper marketing bepaalt dankzij jouw shopper-centric denken waar in de keten het geld wordt verdiend. Tijdens het Shopper Marketing Event op 22 juni vertellen experts uit de branche je dan ook alles over hoe je dit doet. Retailmarketeers en hun bureaus: block the date en reserveer op tijd, nu met extra voordeel.

Koop nu alvast jouw early bird tickets voor deze dag vol inspiratie! Binnenkort maken wij de eerste sprekers bekend.

Naast diverse kennissessies worden op 22 juni de Shopper Marketing Awards uitgereikt in vijf categorieën: Temporary P.O.S., Permanent P.O.S., Field Marketing, Smart Innovations en de Grand Shopper Marketing Award, de prijs voor het beste shopper marketingplan. Je kunt jouw case hiervoor tot 14 april insturen! Meer info via Hugo Schrameijer: klik hier. (PvWK / SMU)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken