Bart Karis vertrekt als algemeen directeur Zeeman
- Food-en-retail
- 5 apr 2017 @ 16:20
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Merken
- 5 apr 2017 @ 16:20
- Sjaak Hoogkamer
Bart Karis, algemeen directeur van Zeeman textielSupers, heeft besloten het bedrijf eind dit jaar te verlaten. Er is nog geen opvolger aangesteld.
Karis (58) is sinds 2007 werkzaam bij het bedrijf en loodste Zeeman door moeilijke economische tijden. Hij is grondlegger van de huidige strategie en besteedde veel aandacht aan de bedrijfscultuur. Hij richtte zich op het versterken van de Zeeman merkidentiteit, zowel extern als intern, en op internationale expansie. Onder zijn leiding heeft Zeeman de weg naar groei gevonden, door in de thuismarkt en in nieuwe landen relevant te worden voor een steeds bredere groep klanten. Zeeman is inmiddels uitgebreid naar 1290 filialen in zeven Europese landen, waarvan 750 buiten Nederland.
Uitdaging
Bart Karis over zijn vertrek: 'Na ruim tien jaar met veel plezier leiding te hebben gegeven aan dit prachtige familiebedrijf, wordt het tijd voor nieuwe uitdagingen. Ik wil graag de ruimte en tijd nemen om die te gaan verkennen. Tot het eind van dit jaar zal ik mij er volledig voor inzetten om de overgang naar mijn opvolger soepel te laten verlopen, zodat deze een optimale start kan maken.'
Voorzitter van de Raad van Commissarissen, Jaap Lagerweij: 'De Raad van Commissarissen is Bart Karis veel dank verschuldigd voor wat hij de afgelopen tien jaar heeft betekend voor Zeeman textielSupers. Onder zijn leiding heeft het bedrijf zich niet alleen staande kunnen houden in economisch lastige tijden, maar is de positionering van de formule ook fors versterkt. We wensen Bart een mooi vervolg toe van zijn loopbaan.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing