McDonald's lanceert McDelivery Collection-kledinglijn
- Food-en-retail
- 26 jul 2017 @ 12:41
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 26 jul 2017 @ 12:41
- Redactie Food en Retail
McDonald’s doet op 26 juli tijdens de zogenoemde 'Global McDelivery Day' iets bijzonders voor haar gasten wanneer zij een McDelivery-bestelling plaatsen via UberEATS, zo meldt de restaurantketen. 'Vandaag ontvangt namelijk iedere gast die gebruikt maakt van McDelivery bij een van de deelnemende restaurants in Amsterdam een uniek item uit de McDelivery Collection zoals een onesie, een picknickkleed, Big Mac kussenhoesjes of een World Famous hoodie of trainingsbroek.'
Op 'Global McDelivery Day' ontvangen gasten niet alleen hun favoriete McDonald’s gerechten, maar ook een van deze unieke Collection items, zolang de voorraad strekt. 'Zo genieten de gasten van McDonald’s extra van deze nieuwe service, die het bedrijf op 6 juni bij 8 restaurants in Amsterdam introduceerde als pilot', belooft het merk.
Een dag met een extraatje
Eunice Koekkoek, manager Corporate Communicatie, over Global McDelivery Day: 'Ik ben heel erg blij dat we onze gasten op deze dag niet alleen kunnen laten genieten van onze lekkere producten, maar ook vind ik het erg tof dat we onze gasten over de hele wereld kunnen verrassen met zo’n exclusief item uit de McDelivery Collection. Deze unieke collectie bieden we alleen vandaag aan en dat maakt het zo bijzonder. McDonald’s blijft verrassen, met nieuwe producten en diensten en recent dus met de start van de pilot met McDelivery in Amsterdam, in samenwerking met UberEATS. Met McDelivery kunnen onze gasten genieten van onze producten waar en wanneer zij maar willen. Om dit te vieren is deze unieke McDelivery Collection ontwikkeld en delen we deze uit aan gasten in de hele wereld. Global McDelivery Day is een dag met een extraatje!'
McDelivery is een nieuwe service van McDonald’s wereldwijd en wordt op dit moment in verschillende landen uitgevoerd in ruim 3.500 restaurants, inclusief de restaurants in de VS. Deze mijlpaal viert McDonald’s vandaag over de hele wereld met 'Global McDelivery Day', meldt het foodmerk. Om de aanloop naar deze dag in Amsterdam nog feestelijker te maken heeft McDonald’s een aantal Amsterdammers die het volgens McDonald’s echt hebben verdiend, getrakteerd op een gratis McDelivery lunch en een item van de McDelivery Collection. 'Op deze manier geven we de succesvolle introductie van McDelivery een nog feestelijker tintje', aldus Koekkoek. (PvWK)
De nieuwe kledingcollectie van McDo, met voorbeelden uit het foodassortiment
Over McDonald’s Nederland
'Wekelijks biedt McDonald’s Nederland aan bijna 3 miljoen gasten op ieder moment van de dag een positief moment. Met gevarieerde keuzes en versbereide, iconische producten die door ruim 18.000 medewerkers met zorg worden bereid. In Nederland heeft McDonald’s 244 restaurants. Het streven naar kwaliteit en beleving staat centraal in alle facetten van de bedrijfsvoering. De video waarin Amsterdammers worden verrast met McDelivery is hier te downloaden, Meer over de pilot met McDelivery: klik hier.'
(bron: McDonald’s Nederland)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- manager Corporate Communicatie
- gasten
- extraatje
- McDelivery
- UberEATS
- Eunice Koekkoek
- World Famous hoodie
- trainingsbroek
- picknickkleed
- bestelling
- 26 juli
- vlees
- onesie
- McDonald’s
- Big Mac kussenhoesjes
- Global McDelivery Day
- McDelivery Collection
- restaurantketen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing