[FIM] Food-strapatsen van Millennials & Gen-Z: bouillon steeds hotter

[FIM] Food-strapatsen van Millennials & Gen-Z: bouillon steeds hotter
  • Food-en-retail
  • 22 sep 2017 @ 15:48
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingTrends

In New York drinken ze op straat bouillon in plaats van koffie, ontdekte Food Inspiration Magazine (FIM). Millennials & Gen-Z bepalen in NYC de foodtrends. Mede dankzij bouillonbar Brodo in New York kiezen de mensen massaal voor deze gezonde drank. 'Bouillon is de nieuwe coffee to go! Verder onderzochten we wat de nieuwe generaties nou echt belangrijk vinden in hun werk, en hoe je daar als leider en bedrijf van de toekomst op in kan spelen.' Food Inspiration Magazine geeft traditiegetrouw aan volgers van platform Food&Retail van MarketingTribune een gratis link naar dit spetterende online magazine. Enjoy!

In dit magazine:

* Dé Ontdekking: bouillonbar Brodo, New York
* Onze millennials over de werkvloer
* Toekomstig leiderschap volgens Carol Sanford
* 5 cool companies om te werken
* 9x hotspots Nijmegen
* Teaser Food Inspiration Days 2017

Klik hier voor de link naar de nieuwe FIM!

Lees hier MarketingTribunes interview met de Amsterdamse Bouillon Brothers


       Met dank aan redactie Food Inspiration Magazine

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken