[ADE] Samenwerking Scotch&Soda en MassiveMusic

[ADE] Samenwerking Scotch&Soda en MassiveMusic
  • Food-en-retail
  • 19 okt 2017 @ 15:38
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenEvenementMarketing

Voor de lancering van de Scotch & Soda Felix the Cat collectie, gaat het merk een samenwerking aan met music agency MassiveMusic. De partijen zullen twee exclusieve preview evenementen organiseren tijdens Amsterdam Dance Event (ADE): een in-store lancering en MassivePresents: The Felix Session by Scotch & Soda.

Lotte Sterk, Music Supervisor bij MassiveMusic over het evenement: 'De lancering creëert de mogelijkheid om popcultuur en live music te laten samensmelten met mode, dankzij een van de meest iconische cartoon figuren wereldwijd. En dit alles tijdens het grootste elektronische muziekfestival ter wereld: ADE.'

MassivePresents: The Felix Session by Scotch & Soda zal zowel door pers als influencers uit de Amsterdamse muziek- en mode-scene bezocht worden, die kunnen genieten van live optredens door up and coming acts als OIJ, CUT en Bungalow. Tijdens de in-store lancering zijn er muzikale optredens en is Don Oriolo, Felix the Cat artiest en muzikant, aanwezig om limited edition Felix jacks van custom illustraties te voorzien.

De Felix the Cat collectie mixt exclusief artwork uit de Dreamworks Felix the Cat archieven met streetwear invloeden. 'We zijn continu op zoek naar unieke ontdekkingen en verhalen', zegt Marlou van Engelen, Scotch & Soda’s Creative Director. 'Felix the Cat is een ongewone combinatie van geschiedenis en popcultuur en sluit naadloos aan bij onze design ethiek.' De collectie bevat vintage-washed denims, een roze hoodie, hand-geverfde leren jacks en zelfs een Felix sport-sok in het roze.

De collectie is beschikbaar vanaf eind oktober 2017, met kleding voor mannen, vrouwen, jongens en meisjes, meldt S&S.

MassivePresents: The Felix Session by Scotch & Soda vindt plaats in het Tobacco Theater op 19 oktober, invite only. De open-to-all store lancering zal plaatsvinden in de Amsterdams Blauw store aan de Berenstraat 15 in de Amsterdamse Negen Straatjes op 18 oktober, 11:00-19:00h.
(PvWK)

Over MassiveMusic
'
MassiveMusic is een internationaal muziekbureau met studio’s in Amsterdam, Berlijn, Londen, New York, Los Angeles, Tokio en Shanghai. Overtuigd van de sociale waarde en verbindende kracht van muziek, opereert het bedrijf op het zakelijke en creatieve snijvlak tussen muziek en merken. MassiveMusic ontwikkelt muziekstrategieën voor global brands, produceert en componeert muziek voor commercials, TV- en interactieve producties. Het scout en koppelt onbekend en opkomend talent aan internationale marketingcampagnes en creëert innovatieve muziekactivaties voor haar klanten. De passie voor muziek heeft niet alleen tot een prijswinnende reputatie geleid, maar ook tot een dynamisch bedrijf dat middenin de nieuwe muziekindustrie staat. Meer info, klik hier
.' (bron: MassiveMusic)

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken